Indlæser...
Sortering
Er denne giftig for katte? Hejsa, Nogle af jer der ved om denne plante er giftig for katte og eventuelt hvad det er for en plante? :)
Generel diskussion
Oprettet:
8. mar
Visninger:
565
Sur gammel kat og ny kat (problemer) Hejsa Jeg syntes selv jeg har et kæmpe problem. Jeg har en gammel kat på 10 år, han har haft 2 brødre dog er de gåe...
Generel diskussion
Oprettet:
9. nov 2024
Visninger:
496
Hejsa. Vi har fået en killing og undre mig lidt over kønnet på denne.. vi fik af vide det var en hankat, men altså de små kugl...
Generel diskussion
Oprettet:
4. okt 2024
Visninger:
615
Søger kattedame til interview Hejsa kattedamer. Jeg er i forbindelse med et projekt på Dansk Talent Akademi (på forfatterlinjen) i gang med en arti...
Generel diskussion
Oprettet:
18. sep 2024
Visninger:
589
Ny kat adfærd Hejsa :) I min familie har vi fået os en stor killing på 10 måneder, som er en intelligent og kærlig lille missepige...
Træning
Oprettet:
13. aug 2024
Visninger:
865
Pels Fældning Hejsa Jeg synes at mine katte fælder HELT enormt, men jeg ved så heller ikke hvad der er normalt, så det er spørgsmål...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jul 2024
Visninger:
483
Kat hvæser efter operation Hejsa Jeg har to katte derhjemme en mor-kat og hendes søn. Sønnen blev for 2 uger siden opereret, hvilket betød at h...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jun 2024
Visninger:
549
Brækket hale? Hejsa Tinka har fået lavet et eller andet med sin hale, den ser ret mærkelig ud, hun jamrer ikke eller noget, men hun...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jan 2024
Visninger:
1.499
Kønsbestemmelse Hejsa Jeg har forsøgt at sammenligne med andre billeder, men er alligevel i tvivl om kønnet på vores to killinger, sæ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. sep 2023
Visninger:
1.228
Hjælp til fordøjelse og immunforsvar Hejsa :) Jeg håber, at der er nogen herinde der har nogle guldkorn jeg kan bruge. Elvis har været hos dyrlægen i ...
Generel diskussion
Oprettet:
14. sep 2023
Visninger:
531
Har fået en killing vi ved ikke om vi skal hente hendes halv søster Hejsa alle sammen Vi har fået en lille killing her i lørdags og er i tvivl om vi skal hente en legekammerat til vores ...
Generel diskussion
Oprettet:
5. sep 2023
Visninger:
796
Ny kat Hejsa. Jeg står i en lidt udfordrende situation. Jeg bor i en lejlighed med min 1 årig kat lotte, som jeg nu har ...
Generel diskussion
Oprettet:
30. aug 2023
Visninger:
756
Valg af trimmer Hejsa. Lucas har en tæt pels og han gør ikke meget ud af sig selv... så han danner filterknuder bagtil. Han vil ger...
Generel diskussion
Oprettet:
2. aug 2023
Visninger:
453
Ændret adfærd Hejsa Jeg har Laban som er en kastreret 1 år gammel inde kat Han er helt almindelig huskat, så ingen racekat i ham....
Generel diskussion
Oprettet:
2. jul 2023
Visninger:
1.543
Køn Hejsa. Vi fik hellig birma killinger i søndags - 2 stk. Jeg er meget nysgerrig på kønnet sf killinger, samt en smul...
Avl
Oprettet:
12. apr 2023
Visninger:
627
Kattekilling alene hjemme Hejsa alle! Jeg går og er så spændt men også nervøs for vores ankomst af vores lille nye sibiriske killing. Vi får hend...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2023
Visninger:
1.560
Ung gigtkat Hejsa Jeg fik forleden dag en snart 3 år gammel hankat med gigt. Jeg ved jo godt at det kan komme med smerter for ha...
Generel diskussion
Oprettet:
25. jan 2023
Visninger:
505
Kan man tage sin indekat ud en gang i mellem? Hejsa! Jeg står snart med en dejlig sibirisk skovkat i armene. Hun skal bo med mig i min lejlighed, men jeg er i tvivl ...
Træning
Oprettet:
24. jan 2023
Visninger:
484
Min 1.udstilling Hejsa Selvom jeg har haft kat i mere end 30 år og talt om at jeg godt kunne tænke mig at prøve og udstille en kat i ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
16. dec 2022
Visninger:
577
Kan min kat mon med andre katte? Hejsa Min kæreste og jeg har en kat på 1 år som er indekat. Men vi har overvejet at finde hende en ven, altså en ny ki...
Generel diskussion
Oprettet:
24. nov 2022
Visninger:
731

Annonce