Kat hvæser efter operation {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har to katte derhjemme en mor-kat og hendes søn. Sønnen blev for 2 uger siden opereret, hvilket betød at han var væk hjemmefra fra lørdag aften til søndag formiddag. Da han kommer hjem hvæser moren af ham og vi fik af vide at det var fordi han lugtede anderledes. Men jeg læser mig frem til at det kun burde tage et par dage og der er nu gået 2 uger og moren er stadig helt gal på ham. Vi bliver nødt til at holde dem separeret, sønnen viser stadig interesse for moren og man kan se at han gerne vil nusse, men moren hvæser og slår efter ham hver gang…
Er der nogen der ved hvad man kan gøre, eller hvad årsagen til dette kan være?
Håber virkelig i kan hjælpe??
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 803 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.667
jun 2024
Følger: 12 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 3
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 379 Katte: 4 Emner: 186 Svar: 7.245
Om det er farligt at du har dybe rifter?
Du skal sørge for at vaske det når det er sket med eks. klorhexidin eller brintoverilte - eller hvad du nu har.
Hold øje med høvelse.
Kattekrads er ikke så farligt som bid kan være - men hvad blev den opereret for? Kan den vise svaghedstegn?
jun 2024
Han blev opereret for fremmedlegeme i tyndtarmen, så han var dårlig og svag både op til og efter operationen. Men han har intet nu, han vil gerne lege og det skræmmer hende
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 741 Katte: 13 Emner: 710 Svar: 7.991
men når der er gået så lang tid vil jeg nok anbefale at I køber zylkene til missemor
det fåes bla hos maxi zoo mm
det tror jeg at vil hjælpe
jun 2024
Kat hvæser efter operation