Ny kat {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg står i en lidt udfordrende situation.
Jeg bor i en lejlighed med min 1 årig kat lotte, som jeg nu har besluttet skal have en lille ven Luna.
Vi fik Luna for 5 dage siden og lotte hvæser og knurrer af hende. I de første 3 dage var de i hvert sit rum. På 4 dagen så de hinaden igennem en glas dør hvor lotte hvæser og knurrer af Luna og faltisk også af os når vi rører ved hende.
Vi førsøgte at gøre det samme igen idag på dag 5, lotte er en smule nysgerrig, men hvæser dog stadig når hun ser Luna.
Hvad kan jeg gøre og er det meget normalt?
Jeg er så bange for at du ikkee skal kunne samme?
Er der nogle der har nogle erfaringer???
Mvh
Sofie Gade
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.256
Hilsen en med 18 katte.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.219
Luk dem sammen - og ja, jeg ved godt at der er nogle internater der anbefaler det I har gjort, men det trækker bare pinen.
Den nye skal vide hvor skabet skal stå og det kan give gnidninger i et stykke tid.
Elvis og Freddies sammenførsel skete ikke uden lussinger, men til gengæld er de hinandens bedste venner.
Så længe der ikke flyder blod, skal I lade dem klare det selv.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 706 Svar: 7.969
du skal bare lade dem gå sammen nu. ja det vil blive hvæst noget tid endnu. Men de skal jo finde ud af hvem der bestemmer hvad
jeg har 14 katte, hvoraf de sidst to ankommende var et par dage på 10 år som havde gået sammen med en ældre dame. de to drenge har været lukket for sig selv i de første 5 mdr. altså i starten hele tiden, nu er vi nede på at de er lukket for sig selv ved spisetiderne og om natten. normalt lukker jeg dem bare sammen den samme dag som der kommer ny kat
Ny kat