427 visninger
|
Oprettet:
Valg af trimmer {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Lucas har en tæt pels og han gør ikke meget ud af sig selv... så han danner filterknuder bagtil.
Han vil gerne kæmmes, men når jeg prøver at få knuderne ud, så er det ikke sjovt længere
Derfor overvejer jeg at købe en trimmer og dyrlægen har jo en der er meget lydsvag.
Hvilken en skal jeg vælge? Den skal være lydsvag og uden ledning, men det er jo ikke en langhårskat der skal trimmes, men en huskat der er sjusket med sig selv
Derfor vil jeg ikke købe en dyr en, for det kan jo være, at han bliver bange for den ...
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.102
Det kan være svært når der er knuder, man skal være meget forsigtig, for kattens hud skal strækkes, ellers kan du komme til at skade huden, så måske en tur til dyrlægen og få taget knuderne første gang, og så hold pelsen nede?
Mine 2 klipper jeg jo, men jeg gør det på pels uden knuder, altså er der kommet det mindste, så bliver det børstet ud først, mine tandløse katte kan ikke klare pelspleje selv, de er dovne, gamle og tandløse, så det fungere jo ikke og min skulder klare heller ikke det store børste arbejde længere.
Jeg håber du finder en løsning
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 369 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.214
Valg af trimmer