{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Så irriterende, hold det for dig selv! {{forumTopicSubject}}

Lavede lige et fotoalbum inde på FB. med mine dejlige misser smiley
Så skriver min svigerinde nedenunder: Har i 3katte!? smiley
Gider ikke engang at svare hende på det, jeg ved udemærket hvorfor hun skriver sådan...
Ih´ hvorfor kan folk ikke bare holde deres mund hvis det skal være negativt?
Hun er sygeplejeske og syns nok ikke det er passende med små børn og flere katte i huset, men det skal hun slet ikke blande sig i!
Vi havde også besøg af min anden svigerinde for noget tid siden, de havde deres lille pige med, det første der blev sagt da de kom ind af døren var: Ej, har i kat? Hmmm... JA VI HAR KAT! tænkte jeg bare!
Da de så så der var flere kom der bare endnu en kommentar: Ej, har i virkelig flere?

Lige et surt opstod fra mig!
Mine katte er min hobby, som hvis man gik til ridning eller sådan!
Og sådan er det bare!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så irriterende, hold det for dig selv!
  • #1   9. jul 2010 Hehe, det er bare træls at få de kommentar i sit eget hjem!
    Min datter elsker kattene og de elsker hende, hun ligger tit på gulvet og bruger en kat som hovede pude, hehe... (hun er 15mdr.)
    Jeg kan se hvor meget glæde de har af hinanden, så ville ikke undværre mine katte for noget andet!

Her er rent og pænt, der bliver støvsuget hver eneste dag så der ikke er en masse kattehår!

• #2   9. jul 2010 Folk har ondt i numsen af mange ting. Det at have katte er åbenbart en indbydelse til at give sine negative kommentarer frit løb.
    Bare vent til du en dag har lige så mange som mig, så kommer der kommentarer for et godt ord:-)

Næste gang de kommenterer, så giver du da bare igen:-)

• #3   9. jul 2010 Hvad skal man lige sige? Hehe...
    Nu går jeg med drømmen om et opdræt, så der skal nok komme katte til huset senere, hehe...

Der er da også dem der kommer med en kommentar med et smil på læben, det er helt oki når det er lidt for sjov...
    Men når de står der og rynker på næsen og se ud som om katten er gift for deres lille baby, har bare bare lyst til at give dem et los ud af døren igen!
    Mine katte betyder rigtig meget for mig, så den rammer lidt et andet sted end hvis folk syns man har grimme møbler eller sådan!

• #4   9. jul 2010 Jeg kender det desværre kun alt for godt.

Min mand bror, forsøger hver gang han er her ar få hunden til at jagte kattene. Jeg behøver vel ikke sige, at jeg hader ham som pesten.

Selvom både nin mand og jeg siger han skal lade være, fatter han ikke et brik, for det er jo kun en kat.

Heldigvis elsker vores hund kattene, hun sidder og glor dum på ham , nærmest som hun tænker " Er du sikker på at du er hlet rigtig i hovdet ???? "

• #7   9. jul 2010 Randi - Du kan selv slette kommentarer du ikke ønsker ved dine fotos :o)

Jeg er også træt af folks kommentarer. Vi har 5 katte og min svoger benytter enhver mulighed for at overdrive antallet, så vi har altid MINDST 10 katte hvis man spørger ham.

Det er virkelig belastende jeg mobber da ikke ham fordi han er fodbold nørd.

• #8   9. jul 2010 Jeanette, hvis detvar her, fik han sku ikke lov til at have hunden med her hjem..

• #9   9. jul 2010 Randi.. lol.. godt hun ikke har været her...

Griner næste gang, kan du sige ja det har jeg og du f.eks masser af....

• #10   9. jul 2010 jeg mener faktisk at have hørt et sted at det er sundt for børn at have kæledyr, da det gør dem mindre tilbøjlig til at få allergi'er og astma.

kan godt forstå at du er træt af de kommetare. folk kan da blande sig uden om hvor mange dyr du har .
    De folk der siger at det bare er en kat, jamen de er jo bare nogle fjolser...og det får de også at vide, for hvis de ikke kan respektere at nogle holder af et dyr, ja, så ud til højre med dem.

• #11   9. jul 2010 Lige præcist Bettina :o)
    Jeg høre også om den undersøgelse i radioen forleden :o)
    Jo mere børn var udsatte for forskellige dyr som små, jo mindre tilbøjelige vil de være til at få allergi :o)

Så tro da pokker, at INGEN af mine 4 unger, slet ingen allergier har ;o) griner :o)
    Vi har ALTID haft både : hunde, katte, kaniner, marsvin, høns, ænder, gæs, grise... osv..... Da ungerne var små.
    Og der blev IKKE støvsuget hver dag!

I dag bliver folks unger nærmest pakket ind i vat, bor og lever næsten sterilt! Så tro da pokker de får allegi!!! Deres immunforsvar får jo slet ikke lov til at udvikle sig og virke!

Noget andet er rygning!! Det er et giftstof, det er mine unger ikke blevet udsat for!
    Men dyr er ikke giftige eller farlige for børn, tværtimod ;o)

• #12   9. jul 2010 ^-^Hanne med løver og løvinder^- ^
    Hann har heldigvis ikke selv hund mere.
    Det er vores egen hund, han prøver på at få til at jagte kattene. Men den kigger heldigvis bare på ham, mens den ser ud til at tænke " er du da rigtig klog, de er jo mine venner "

• #13   9. jul 2010 ja, jeg har osse lagt øre til meget. Det sidste fra hjemmesygeplejen der ikke længere vil afleverer min medicin på adressen, da jeg har katte. Det kunne jo være at de på et tidspunkt fik en kollega med allergi eller skulle have baby.
    Mine børn er osse opvokset blandt dyr og har gennem tiderne været mindre syge end deres venner og jeg er endda osse så ubehaglig at være ryger. Jeg tror det handler om hysteri, uvidenhed og "dårlig ernærring". Mine børn har aldrig da de var babyer og små fået købt babymad og lignende.

Her i huset bor kattene og kommer der nogen der ikke kan lide katte eller driller dem eller i værste fald sparker ud efter dem, ryger de ud, eller får beskeden, kattene SKAL være her, du KAN være her.

Holdingen at en kat er jo bare en kat, trives desværre endnu stadig i bedste velgående hos alt for mange.
    Desværre godt hjulpet af mange af dem der afsætter katte. Det er bare at læse en del af "salgsannoncerne" her på KG og andre steder.

• #14   9. jul 2010 Dumme mennesker er der jo nok af - selv blandt sygeplejersker :o/

Jeg har "kun" 3 katte, men min søster kalder mig (dog kærligt) crazy catwoman! Det skal så også lige siges, at jeg bor på landet og er clairvoyant og healer - måske også derfor; klicheer lever i det bedste velgående! Ingen af mine katte er dog sorte :oP

• #15   9. jul 2010 DK Neve: Hihi nej, jeg må hellere lade være - folk snakker jo i en landsby! De behøver jo ikke give min søster ret! ;o)

• #16   9. jul 2010 Åh ja, det er vist også hende, min søster tænkte på!! *GG*

• #17   9. jul 2010 På facebook har man jo mulighed for at tilpasse sine fotoalbums, så der feks er nogle bestemte venner som ikke kan se albummet smiley

• #18   9. jul 2010 Neve, det ved jeg godt. Problemet er at de er sur på min læge fordi han ikke vil bruge det nye system med at få leveret i dosispakker fra apoteket. Så først var det galt at jeg røg, jeg skulle lufte ud i 2 timer inden de kom. Så var det den parfume/deo jeg brugte, der er jo nogen der har allergi og det er deres arbejdsmijø, så jeg måtte heller ikke bruge parfume/deo den dag de kom og her til sidst var det så kattene. Så nu må min søn så hente det. Synes faktisk de er latterlige.

• #19   9. jul 2010 Jeanette- Hold da op et fjols! smiley
    Ham kan jeg godt forstå du ikke kan li´.!
    Der var også en af min mand´s venner der tog Albert op en dag, så skulle han lige vise hvordan man skulle holde en kat så den ikke kunne gøre noget.
    Jeg skyndt mig ud i vores gang fordi jeg kunne høre Albert pive!
    Så stod han der og gjorde noget jeg udemærket kunne høre gjorde ondt Albert, jeg blev rasende!
    Jeg tror ikke jeg har set ham i 3mdr. nu, hehe... Og jeg gider enlig heller ikke se ham, er stadig gal over han mener han lige kan gøre sådan ved mine skatte basser!

Lotte- Den var god, hehe... Og er jo i den forstand også noget der bliver aktuel senere ;-D

Annie- Han kommentere måske også jeres katte når han er der? Det er træls man skal virke som en totalt idiot fordi man har mere end 1kat! smiley

Hanne- Det ender også med de bare får tilbage, hehe...
    Det er bare surt med min svigerinde, hun kan være pisse sur over det i et halvt år, hehe... Og så sidder hun der og ødelægger stemningen til familie tam tam osv. hun tror hun er 100gang beder end alle andre!

Marianne N- Det er sq for lamt, der er jo ingen der siger hun skal komme ind.
    Hun kan da bare banke på døren, stupide mennesker er der nok af! smiley

*~ Therese ~*- Hehe, så længe det er på den måde gør det heller ikke mig noget smiley
    Min mor kalder mig for Randi-missemor, fordi mine katte har det jo nærmest ligeså godt som min datter, hehe...
    MEN hun kan dog godt lide mine katte smiley

Lise- Det viste jeg ikke man kunne?
    Kun at man kan sætte den til det kun er venner der kan se billederne smiley

• #20   9. jul 2010 Randi - Jeps, det bliver kommenteret hver gang han er her, han spørger blandt andet "Nå, hvor mange har i så nu" og videre i den dur.

• #21   9. jul 2010 Synes det er utroligt så travlt folk har med noget som egentlig ikke rager dem..

• #22   9. jul 2010 Annie- Og det kan jeg næsten høre der ikke er med et smil på læben smiley
    Vi må hænge et skilt op ude på vores dør hvor der står: JA VI HAR KAT, SO WHAT!? hehe...

Linda- Ja, det er møg træls!

• #23   9. jul 2010 Det lyder som en go idé Randi ;o)

Kommentér på:
Så irriterende, hold det for dig selv!

Annonce