{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Naboens hunde er møg irriterende {{forumTopicSubject}}

Hold K..t (undskyld mit sprog) naboens 6 hunde (Riesenschnauzer) er irriterende, de gør, hyler og piver hele dagen, det starter kl. 9.00 og det er ikke fordi jeg er gået tidligt i seng. Det kan ikke passe man skal have ørepropper på når man sover, og vi kan ikke lige gå over til dem og sige: få lige jeres hunde til at holde bøtte, for vi snakker ikke ret meget med dem. Vil helst ikke blive uvenner med dem 1 år efter vi er flyttet i hus. Har desværre ikke en profil på hundegalleriet, så derfor opretter jeg denne tråd her...
De står i en hundegård hele dagen lang, Synd, sådan kan man da ikke holde hund...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboens hunde er møg irriterende
  • #1   11. maj 2006 uanset hvor man bor, skal vi alle, både naboer osv tage hensyn til hinanden. Der hvor vi boede før havde vores nabo i opgangen hunde og de kunne også godt larme en del engang i mellem, men hun skældte dem i det midste ud, for de ikke skulle genere. Hende i opgangen ved siden af skulle altid råbe og skrige af hendes børn inde til den anden side, og jo tak, man hørte hvert et ord.

Men vil mene du sagtens kan gå ind og snakke pænt med dem om det. smiley de skal jo tage hensyn til naboerne jo. smiley

- Kristina

• #2   11. maj 2006 Jeg mener helt bestemt at der er en lov om at man ikke må holder hund i hundegård døgnets 24 timer.... Jeg ved ikke om det er rigtigt, jeg mener bare at have fået det fortalt på et tidspunkt, men det var da værd at forhøre sig om....

Mht. at sige det til dem, så er der jo mangemåder man kan sige det på.... Selvom at I ikke snakker så meget med dem, kunne man jo godt piontere overfor dem, at det er irriterende at høre på, og om man ikke kunne gøre noget ved det, og finde en løsning på problemet... Ellers så må man vel gøre noget hvis det forstyrrer jer. Jeg ved ikke om man kan få en bøde hvis ens hund gør meget.... Men prøv at undersøge om det er lovligt at have dem i hundegård i så mange timer om dagen, ja faktisk hele døgnet............ Det kunne jo være en mulighed............ Og der er jo nok også en grund til at de gør... Måske kedsomhed el.lign. hvis de vel og mærke ikke bliver motioneret...

• #3   11. maj 2006 ydermere med mindre de har tilladelse må de kun ha 4 hunde ...

Men snak med dem ellers smid et brev ind

Kommentér på:
Naboens hunde er møg irriterende

Annonce