{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
93 visninger | Oprettet:

Kan man træne angst hos katte {{forumTopicSubject}}

Man kan træne hunde til at tolerere fyrværkeri, men kan man også træne en kat i ikke at blive bange for fremmede - og især mænd?

Jeg har jævnligt besøg af viceværter og i den forgangne uge har der også været et par mænd på besøg. Ingen af dem har rørt - enddog set Lucas, for han bliver så bange, så den eneste løsning er om bag vaskemaskinen med sænket bagkrop og svedende.

I morges ringede viceværten på - og dørklokken er jo også farlig... han skulle bare hente en glemt tang og kom ikke ind, men det var mere end rigeligt.

Der er Feliway i kontakten og han nægter at spise ALT hvad der minder om piller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ifö cera fyldes langsomt+skyller ujævnt i kumme 1.300 kr.
  • Tilslutning af strøm/v flytbare vægge 1.200 kr.
  • hænge en hattehylde. En skrue knækkede under installationen. Har brug for hjælp til at fjerne den knækkede skrue og hænge hattehylden op 450 kr.
  • Knallert 45, forhjul/bremse reperation, inden 11:30 1.592 kr.
  • Damprensning af sofaer 800 kr.
  • 4 lamper skal fjernes, og dækkes af. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man træne angst hos katte
  • #1   i går kl. 13:50 Har du prøvet RC kalm? Eller kalm i det hele taget?

Katte tror jeg er næsten umulige at træne oå den måde, med.mindre der flytter en mand ind i længere tid. smiley

Jeg har selv en, der bare generelt er bange for mennesker.

• #2   i går kl. 14:58 Prøv at kontakte Michelle Garnier

• #3   i går kl. 20:12 RC Calm er en god idé - men han er på specialkost for stressrelateret blærebetændelse.
    Det indeholder i øvrigt det stof der er i Zylkene.

Dkkorat:
    Jeg tror jeg spørger hende - det kan vel ikke koste noget smiley

• #4   i går kl. 20:15 jeg har 10. Er her gæster har vi max 2 styks
    resten er på 1 sal.
    dette er uanset hvad de har været på - dr bach feliway mm
    Børn er totalt no-go. Ingen gider børn - her i huset er det min som er barn, så når der kommer børn så forsvinder kattene ret hurtigt

så tror virkelig ikke at du kan gøre så meget når det er sådanne besøg
    giv ham et sted hvor han kan følge sig tryg, og hvor han kan smutte hen og være i fred
    evt drop ringeklokken. og så skriv at folk skal banke på i stedet for. Mine hader også ringeklokken. Men det går lidt bedre hvis folk enden bare kommer ind, eller de har banket på døren i stedet for

• #5   i går kl. 20:39 Det er faktisk også no-go at banke på smiley
    Straks ringer alle alarmklokker og Lucas er pist væk.

Når vi er alene er der INTET at mærke....

• #6   i dag kl. 01:07 Ja det lykkedes mig aldrig, at ændre de katte som ikke var til gæster, men heldigvis løb de bare på værelset.
    Min datter havde Rex, han var faktisk ikke bange, men hver gang viceværten var der, pissede han i hans sko, og da han stillede dem uden for døren, var det måtten som fik en tur,,, Rex var tidligere avlskat, og han stoppede aldrig med at strinte, og var temmelig potent i lugten, selvom han var kastreret, og den gang kendte vi ikke til R10 smiley

Kommentér på:
Kan man træne angst hos katte

Annonce