{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.576 visninger | Oprettet:

Irriterende nabo og kat med tynd-skid {{forumTopicSubject}}

Årh.... jeg er bare SÅ træt af vores naboer i øjeblikket! lige siden vi flyttede ind i sommers har vi haft en lille "krig" om døren ude i opgangen. Vores nabo er et ældre æbtepar der er STOR RYGERE!!!! og de lufter aldrig ud. De har endda tilstoppet deres udluftningsfiltre, da de synes det larmer. Det betyder at bare de så meget som tænker på at åbne deres dør, så vælter røgen ud i opgangen.
Desværre holder røgen sig ikke i opgangen, den trænger skam helt ind i vores entré.. og vi er selvfølgelig ikke-rygere, så vi kan virkelig lugte det!
Jeg lader derfor ofte hoveddøren til opgangen stå åben i en halv times tid for at få luftet ud. Dette er åbenbart til stor gene for vores rygende naboer, der klager over at det trækker osv.. (jeg synes dog jeg selv er rimelig) jeg lukker døren igen, og brokker mig ikke til dem, selvom deres personlige vane virkelig irriterer mig!

men så snart jeg træder ud på gangen nu, skal jeg se på hendes sure fjæs og høre på hendes brok... hold op hvor er jeg allerede dødtræt af at bo her! øv! måtte lige ud med det!

Og udover det! har Tiggi bare fået tynd-skid! ?? ?? rigtig lækkert! imorges da jeg stod op var der vare lort over det hele! smiley jeg tror jeg må holde en pause med vådfoder til hende.. bare træls når det er hendes yndlings! øv! herfra! findes der et mirakelmiddel mod sure gamle damer og katte med dårlig mave?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriterende nabo og kat med tynd-skid
Kommentér på:
Irriterende nabo og kat med tynd-skid

Annonce