{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

kastereres, er der noget ? {{forumTopicSubject}}

min hankat hulk på 16 uger skal kastereres imorgen, vi afleverer ham kl. 08.30 og henter ham kl 15.30. men er der noget der skla gøres klar til ham herhjemme ? er der noget jeg skal sørge for ?

puha tror det bliver hårdt at aflevere ham i morgen, han vil helt sikkert miave rigtig meget i starten. min lille baby, skla være alene uden mig eller mads i mange timer. piv. men så kan jeg nusse lidt om zalsa mens han er væk. kan det blive et problem mellem de to at han har været hos dyrlægen så længe ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kastereres, er der noget ?
  • #1   19. maj 2008 husk at så længe der er narkose i kroppen, fungerer varmeregulatoren ikke, katten skal holdes varm.....
    giv kun mad og vand under opsyn, indtil han er helt vågen igen.
    held og lykke med det .

• #2   19. maj 2008 er det ikke noget med at man skal tage foder fra katte der skal i narkose aften før..

Er bare lidt på gyngende grund for jg har endnu ikke haft en kat i narkose.. Men da min lille Tickie skulle have ordnet tænder bad de mig om at tage maden fra hende pga. narkosen.. Men da en af mine andre katte fik fjernet alle sine tænder havde vi ikke taget maden fra ham (det var akut at tænder blev fjernet men han spiste stort set ikke pga smerter)

• #3   19. maj 2008 jo det har jeg også fået at vide at jeg skal . han får din aftensmad, og derefter ryger det væk. og så får han det først når han er frisk igen . eller når jeg kan holde øje med ham og sørge for at det ikke går galt.

• #4   19. maj 2008 han må godt spise til klokken 22 og have vand til klokken 6 det er det min dyrlæge siger, og det holder jeg mig til

• #5   19. maj 2008 min dyrlæge sagde jeg skulle atge hans mad fra ham tolv timer inden så det passer med ved en 21-22 tiden. og vandet skulle jeg abre tage væk om morgenen.

• #6   19. maj 2008 okay.. så husker jeg rigtig

• #7   19. maj 2008 Killinger bør kun være uden mad i ca. 6 timer inden operation, men vand må de have adgang til hele tiden (gælder også voksne katte).

Bed forresten dyrlægen om at smøre kattens øjne med lidt neutral øjensalve, når han har bedøvet den. Øjnene står nemlig åbne, og da katten ikke blinker, kan hornhinden blive tør.

• #8   19. maj 2008 'mega' - det vil jeg gøre . måtte lige ringe ildyrlægen, da vi jo havde glemt at tænke på at han er på pencilin for kolibakterier. så skulle høre havd jeg skulle gøre med de piller han skulle have haft i sin vådfodder i går.

• #9   19. maj 2008 Hvis I varme i gulvet eller har en varmepude vil det være en fin ting at ligge ham på.
    Og ja, hold øje med ham når han får mad og vand igen. Vores faldt i søvn med næsen nede i madskålen, så vi måtte flytte ham! smiley

• Ditte H
    Ditte H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #10   22. maj 2008 min dyrlæge siger, at katten skal faste aftenen før fra kl. 20.00, men skal have adgangtil vand...

• #11   22. maj 2008 han er blevet kastereret og han havde det ok da han kom hjem han lagde sig på sin yndlingsplads og sov. fik noget mad og sine piller og derefter var der lidt leg i ham . igår og i dag har han været den han plejer at være. fuld fart over feltet.

Kommentér på:
kastereres, er der noget ?

Annonce