{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Internater, hvor villige er de ??? {{forumTopicSubject}}

Det er jo fordi at jeg har oprettet en annonce om tre røde hankillinger, fordi min mor skal af med dem.... Men kan hun ikke komme af med dem, så vil hun ringe til internatet og høre om de vil tage dem, for ellers bliver de aflivet !!!!!.... Er der nogen der har erfaringer med det ???, vil internatet tage killingerne, når de får at vide at min mor ellers vil aflive dem ?? Tror i at de vil tage imod dem , eller afslå??

Jeg har snakket med min mor, men hun er fast besluttet på at de skal væk... Jeg har snakket med hende, om at passe bedre på hunkatten, få den sterilliceret, men det vil hune ikke, den kan komme på p-piller... Og da hu beholder den ene han-killing, skal han kastereres, for hun vil ikke have en kat det pisser over det hele..... ! Jeg blive lidt sur på hende, da det er egoisme..... Hun kan kun se det fra hendes side, mht. at kattene skal ihvertfald ikke pisse i hendes hus, men hun skal af med killingerne på den ene eller anden måde... Jeg har haft en heftig diskution med hende....

Men hvordan tror i internatet vil tage det, og er de tilbøjelige til at tage misserne, eller vil de sige nej !!???

Bettina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internater, hvor villige er de ???
  • #1   30. dec 2006 Slet ingen ????

• #2   30. dec 2006 Ja, jeg ville jo også mene at det er min mors skyld (og det har jeg også sagt til hende....

Det skal lige siges at jeg jo ikke er ansvarlig over min mors handlinger... jeg kan diskutere med hende, men det rykker ikke så meget ved hendes beslutning...

Jamen, de skal jo beholde an af killingerne, og den skal kastereres, fordi at min mor ikke vil have at den skal pisse over det hele.... MEN jeg synes at det er 100% egoisme... Hun kan godt bruge penge på at få ham kastereret så han ikke skal strinte over et hele, men hun vil ikke sterillicere moderen, kun give hende p-piller.... Jeg har sagt til mor at den nok smutter nogle gange, og at hun nok risikere at blive gravid igen....

Jeg har også sagt til min mor at nu mens hun skal have killingen kastereret, så kan hun ligeså godt få hende sterilliceret også... Det ved jeg ikke om hun gør !..

• #3   30. dec 2006 Har lige set dit link..... Jeg tror desværre ikke mor vil give penge for at få dem bortformidlet...

Jo, jeg er skam uenig med hende, men der er desværre mennesker der ikke bør have nogle dyr... Hun passe godt nok på hendes puddel, og hun passer da også på hende andre dyr, men er der nogle der får 'upskuld' og det ikke er meningen og at hun ikke kan komme af med dem, så tror jeg ikke hun har noget imod at lade dem aflive.. Om hun får dem til dyrlæge, det ved jeg ikke.

Jeg har ihvertfald snakket med hende, men vi er ikke helt enige om hvad der skal ske...

• #4   30. dec 2006 Jeg ville bare gøre det klart at jeg jo ikke kan gøres til ansvar overfor hvad mor hun beslutter :o)

Men jo, jeg mente nemlig også at man kunne få rabat ved dyrlægen, og det håber jeg at hun kan.

Og jo, jeg bliver da også negativ på min mor, men jeg har forsøgt at drøfte det med hende, uden noget godt resultat...

Misserne er sat til salg på Guloggratis.dk

• #5   30. dec 2006 det koster jo os penge og få dem aflivet så hvorfor er det mon en bedre løsning for hende...

• #6   30. dec 2006 hov britta der var du lige hurtigere end mig...

• #7   30. dec 2006 Britta - det vil jeg sige videre mht. neutralicering, som jeg håber på at mor vil gøre..

Ja, jeg ved godt at det er for dårligt at hun godt kan få killilngerne i verden, men kan ikke sørge for at de kommer ordentligt derfra... Og tro mig, det kan jeg også kun tale dårligt om... Jeg håber at det for en ok ende, men nu må vi se... Jeg synes da at jeg har gjordt hvad jeg kan.. Jeg vil tale videre med min mor om hvad hun gør, og håber at hun kan rykke sin mening over på noget acceptabelt.

• #8   30. dec 2006 på vores marked er der nogen som gerne vil købe sådan en killing så synes du skal prøve og ringe til dem og kig på dyrenettet os der plejer os og være mange som vil købe en sød killing...

• #9   30. dec 2006 -Nu ved jeg ikke hvordan min mor vil få dem aflivet... Men hvis hun vælger at få dem aflivet ved en dyrlæge, så vil jeg da sige at hun kan få dem bortformidlet på et internat, til samme pris.

• #10   30. dec 2006 Sabrina - de er oprettet på dyrenettet.dk

Er der andre steder jeg kan sætte dem til salg...., Dba.dk, guloggratis.dk, dyrenettet.dk, kattegalleri.dk........................................

• #11   30. dec 2006 Citat Bettina H:

-Nu ved jeg ikke hvordan min mor vil få dem aflivet... Men hvis hun vælger at få dem aflivet ved en dyrlæge, så vil .....

----------------------------------------------------------------
    Det gør hun da forhåbentligt!! ( hvis det altså bliver løsningen)
    Håber virkelih IKKE hun overvejrer en eller anden "gør det selv måde" for at spare penge......??

• #13   31. dec 2006 Britta

Det er gratis i DBA sålænge prisen på kattene ikke overstiger - mener det er 500.-

• #14   1. jan 2007 Der er også www.vildkat.dk hvor man kan sætte dem til salg

• #15   2. jan 2007 Hejsa,

Jeg har sat misserne til salg på de div. oplyste adr.

Hvad der er blevet oplsyt her vil jeg sige videre til mor, alt efter hvad hun siger videre til mig....

Og i allersidste ende, håber jeg at hun ikke vil få dem aflivet... I så fald vil jeg da gå videre med det, alt afhængig hvordan hun vil aflive dem, og jeg vil så søge hjælp herinde.

Jeg skriver en opfølgning når der kommer en.

VH Bettina

• #16   6. jan 2007 Min mor er kommet af med misserne...

De er kommet ned til en dame, som hun ikke kendte.. Jeg forklarede hende at det var hendes ansavr at de havde det godt dernede, men det kunne hun ikke rigtigt se, da hun nu var kommet af med dem.... Jeg sagde til hende at når nu soffie (mor-katten), havde fået killinger, så var det hendes ansvar at komme af med dem på en ansvarsfuld måde, Det sagde hun ikke rigtig mere til..

Nu kan jeg desværre ikke gøre mere, jeg håber bare at min mor er blevet klogere i den sag.
    Og det skal lige siges at hun er altså god nok til dyr, bare ikke i alle sammenhænge. Hun er ikke dyremishandler eller noget i den stil, hun har bare nogle andre meninger og holdninger i nogle sammenhænge. Men nu er sagen afsluttet.

Vil også lige igen sige at jeg ikke kan gøre til ansvar overfor min mors handlinger. da jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg bliver stemplet på dette her.

• #17   6. jan 2007 Bestemt nej - forældre er umulige nogen gange *ss*

Kommentér på:
Internater, hvor villige er de ???

Annonce