{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

wilbur skal kastereres i aften {{forumTopicSubject}}

Her til aften skal min 3 årig hankat wilbur påbegynde sit liv som kælekat han bliver kastreret smiley vi glæder os til at han bare skal hygge sig her hjemme men jeg er oxo meget meget nervøs ....... og har nogle spørgsmål angående det der med at strinte ... hvornår kan jeg regne med at han holde med det ( hvis han gør det ) jeg håber det hele kommer til at gå godt han er jo bare den skønneste kat i verden og jeg kan da godt være urolig for ham
håber nogle der kan besvare mine spørgsmål *SS*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wilbur skal kastereres i aften
  • #1   27. feb 2008 Karen jeg glæder mig oxo vildt til det men alligevel *S*

• #2   27. feb 2008 Åh, Ditte. Du kan tro, at jeg med spænding venter på at høre, hvordan det er gået med Wilbur. Jeg har jo snakket med ham og han er bare SÅ skøn og lækker en dreng. Jeg håber meget for ham/jer, at han vil trives rigtig godt sammen med jer som en del af flokken. Han har gjort et fremragende avlsarbejde og har videregivet det allerbedste til sine killinger. Hvis Rumle bliver som Wilbur bliver han super super skøn - og alt tyder på det.

• #3   27. feb 2008 så nu vi er hjemme igen ...det gik stærkt og wilbur er på benene og næsten helt frisk ......nu skal han bare lige komme sig helt smiley

Kommentér på:
wilbur skal kastereres i aften

Annonce