Afrodite er ikke en pige {{forumTopicSubject}}
Ej altså.. troede aldrig det skulle ske for mig.. tihi..
I morges indleverede jeg mine 3 små pus da de skulle neutralisseres..
1 time senere ringede de fra dr. dyr og lagde en besked om jeg skulle ringe til dem med det samme... Først blev jeg lidt nervøs, for lillle Afrodite er lidt skrøbelig hvad angår nakose...
Nå men jeg ringede og så spurgte de om min lille Afrodite skulle kastereres.. Nej for fanden hun er en pige... Men NEJ hun er en HAN.. tihi
Så nu skal vi finde på et nyt navn.. helt ærligt
Er der nogen kloge hoveder der ved hvad jeg gør med hendes stamtavle.. har søgt men har ikke fået den endnu.. Skal jeg søge ny eller kan man få det lavet om via mail.. eller hvordan..
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.283
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 761
jeg har lige ringet til gerd jahn, som er stambogs sek. i Darak.. men skal ringe igen senere...
Det er da bare pisse irriterne.. Selv min dyrlæge sagde det var en pige for 3 uger siden.. tihi
men så´n er det.. Så har jeg en lækker lille han i stedet..
Jeg har fundet følgende navne:
Apollon
Andonis
Ares eller
Helios
knus
dec 2006
Følger: 26 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 21 Svar: 128
Jeg har prøvet det samme:). Det var bare hele mit kuld som dyrlægen sagde var hanner - men de var så hunner... Desværre skulle jeg ringe til dem som havde reserveret killingerne, men de tog det pænt og grinede af hele situationen. Jeg kunne undskylde mig med, at det var mit første kuld og det var dyrlægen som havde kønsbestemt dem.
Jeg er vild med Apollon:).
feb 2005
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 62
Hmm jeg syntes han skal hedde Andonis, det er sødt..!
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.297
Adonis er rigtig flot.....
Men jeg ville nu sige Orion...
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 40
jeg ville sige han skulle hedde Adonis,
smil herfra:)
jan 2005
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 180
feb 2005
Jeg har fået snakket med stambogs sek., og hun ville give besked med det samme, om rettelsen.. Så hun håber jeg bare at hun når det.. ellers må jeg jo bare betale for en ny..
Alle 3 bavianer har det godt, og det lille pleje barn er vaccineret for sidste gang- han skal først neutraliseres når han bliver større..
knus
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
men nu også Orion, et af de stjernetegn det er nemt at finde her på vores danske himmel :o)
Men sjov historie. Dejligt at læse noget der lige kvikker humøret op sådan :o)
Afrodite er ikke en pige