{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

Afrodite er ikke en pige {{forumTopicSubject}}

Ej altså.. troede aldrig det skulle ske for mig.. tihi..

I morges indleverede jeg mine 3 små pus da de skulle neutralisseres..

1 time senere ringede de fra dr. dyr og lagde en besked om jeg skulle ringe til dem med det samme... Først blev jeg lidt nervøs, for lillle Afrodite er lidt skrøbelig hvad angår nakose...

Nå men jeg ringede og så spurgte de om min lille Afrodite skulle kastereres.. Nej for fanden hun er en pige... Men NEJ hun er en HAN.. tihi

Så nu skal vi finde på et nyt navn.. helt ærligt

Er der nogen kloge hoveder der ved hvad jeg gør med hendes stamtavle.. har søgt men har ikke fået den endnu.. Skal jeg søge ny eller kan man få det lavet om via mail.. eller hvordan..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afrodite er ikke en pige
  • #1   23. jul 2007 Du skal kontakte din stambogssekretær og forklare hende situationen.

• #2   23. jul 2007 Ej altså, jeg kom faktisk til at grine så tårerne trillede. Det er velnok en træls situation for dig at stå i.

• #3   23. jul 2007 hej alle sammen..

jeg har lige ringet til gerd jahn, som er stambogs sek. i Darak.. men skal ringe igen senere...

Det er da bare pisse irriterne.. Selv min dyrlæge sagde det var en pige for 3 uger siden.. tihi

men så´n er det.. Så har jeg en lækker lille han i stedet..
    Jeg har fundet følgende navne:

Apollon
    Andonis
    Ares eller
    Helios

knus

• #4   23. jul 2007 Hej.

Jeg har prøvet det samme:). Det var bare hele mit kuld som dyrlægen sagde var hanner - men de var så hunner... Desværre skulle jeg ringe til dem som havde reserveret killingerne, men de tog det pænt og grinede af hele situationen. Jeg kunne undskylde mig med, at det var mit første kuld og det var dyrlægen som havde kønsbestemt dem.

Jeg er vild med Apollon:).

• #5   23. jul 2007 Det er bare så surt.. men også lidt hyggeliigt og sjovt.. Har lige ringet til min egen dyrlæge og snakket med hende.. hun brød helt sammen af grin. De har lige haft hende omme til tjek, og hun skulle sys med 4 sting da hun var kommet til skade.... Så de har bare tjekket "hende" i hovede og røv.. men ikke godt nok så.. tihi

• #6   23. jul 2007 Griner* Det er lidt sjovt..! =0) He He he he he..
    Hmm jeg syntes han skal hedde Andonis, det er sødt..!

• #7   23. jul 2007 Thø hø.... ej hvor sjovt....

Adonis er rigtig flot.....
    Men jeg ville nu sige Orion...

• #8   23. jul 2007 Hej,

jeg ville sige han skulle hedde Adonis,

smil herfra:)

• #9   23. jul 2007 Min hundehvalps ene bror viste sig også at være en hunhund, da hun kom til dyrlæge hos den nye ejer...så det kan smutte:-)

• #10   23. jul 2007 Afrodite fik baberet maven, lagt drop- alt var klar.. det var super godt i ikke åbnede hende og først der opdage at der ligesom manglede noget.. tihi..

Jeg har fået snakket med stambogs sek., og hun ville give besked med det samme, om rettelsen.. Så hun håber jeg bare at hun når det.. ellers må jeg jo bare betale for en ny..

Alle 3 bavianer har det godt, og det lille pleje barn er vaccineret for sidste gang- han skal først neutraliseres når han bliver større..

knus

• #11   25. jul 2007 Ja, jeg synes Apollon er et rigtig flot navn.
    men nu også Orion, et af de stjernetegn det er nemt at finde her på vores danske himmel :o)

Men sjov historie. Dejligt at læse noget der lige kvikker humøret op sådan :o)

Kommentér på:
Afrodite er ikke en pige

Annonce