{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En til kat?
  • #1   20. maj 2016 Først vil jeg lige sige at du kun skal anskaffe kat nummer 2 hvis det er fordi du godt kunne tænke dig en kat mere, for din kat Ludvig han går ikke og ønsker en legekammerat...
    Vær forberedt på at Ludvig og den nye kat aldrig bliver bedste venner, katte er ikke flokdyr af natur, de lever fint alene men kan også lære at leve side om side med et andet dyr. Nogle katte danner et venskab med en artsfælle andre lære blot at acceptere, og desværre kan ingen slå om hvordan det vi gå før man har prøvet, men bedste mulighed for succes er ved at gøre et godt benarbejde, med det mener jeg at du ikke skal vælge en kat fordi den ser sød ud og har nogle flotte farver, eller fordi der lige er en der tilbyder dig en kat. Nej du skal gå på jagt efter en kat som minder en hel del om Ludvig i temperament, sind og aktivitetsniveau, for så er der bedst chancer for en god Sammenføring, nu har jeg ikke lige tjekket hvor gammel Ludvig er, men hvis han er under et år så Vælg en kat der er nogenlunde jævnalderende, hvis han er ældre så skal nu nok se efter en kat på mellem 12 uger og 8 måneder.

Jeg formoder Ludvig er kastreret hvis ikke så skal du få det gjort inden du får ny kat og den nye kat skal også neutraliseres, kønnet er ikke det vigtigste men han og hunkatte leger forskelligt, så det skal man lige være opmærksom på.

Men alfa og Omega så skal du ikke forvente bedste venner men accept, få du mere end accept så vær glad får du bedste venner så kan du være lykkelig smiley smiley

• #2   20. maj 2016 Din kat er ung, og har den ellers gået med søskende og fået en god opvækst, ja så kan det gå super godt, men selvfølgelig kan det også gå så galt, at en kat må flytte igen.

Jeg har prøvet flere sammenføringer, og så længe det er killinger, ser jeg ikke de store forhindringer, og jeg har også prøvet med katte på 8-11 mdr og det gik fint.
    Når der har været lidt problemer har det altid været den samme kat, Birk.

Min datter har også lige sammenført en 3 årig med en på 10 mdr, de er så halvbrødre, og efter en uge var der ro på, efter 14 dage slikkede de hinanden, og idag godt en månede efter kan man slet ikke forestille sig at Loke ikke er vokset op i hjemmet smiley
    Det er vigtigt, at DU ønsker dig en kat mere, at du finder en kat med et lignende sind, og måske samme køn, og er den så under et år, så er det lettest.

Kommentér på:
En til kat?

Annonce