{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en til kat
  • #1   20. feb 2011 ha ha ja det var en ide meen vi bliver vist temmelig uvenner.. savner min for alvor kælemis som vores nala var og ja hende her er jeg bare blevet forelsket i og mickey savner en legekammerat. regnede lige tilbage. simba bliver 8 til sommer. ham ser vi ik meget hjemme og så sover han bare

• #2   20. feb 2011 hvad gjorde du helt seriøs for det?

• #3   20. feb 2011 Vi snakker om det og der kommer kun et nyt dyr ind hvis vi er enig.
    For det handler jo om et liv.
    Det er sku mere problematisk når det handler om nye ting til dyrene. Men der bruger jeg tricket at jeg overbeviser min mand om at det jo i bund og grund var hans ide fra starten og jeg så bare bygger lidt mere på eller om i hans ide . Det virker altid . Jeg rammer lige hans mande ego LOL
    For det var jo hans ide , også når det ikke altid var det ;-))

• #4   20. feb 2011 min mand var ik kattemenneske før jeg kom ind i hans liv og havde min kat med fra nordjylland smiley vi solgte nalas 2 killinger multi og tarzan fordi de havde svært ved at enes og jeg har fortrudt det så meget lige siden. jeg savner mine katte omkring mig ;( (vi havde 4 der)
    Aner ik hvordan jeg skal overtale ham for at være ærlig. Mickey er kælen ja men jeg savner at katten selv kommer når man selv hygger på sofa og bare vil nusses. der står mickey af..

• #5   20. feb 2011 Hver ærlig og fortæl ham hvordan du har det..
    Måske bind ham med ind i det , ved at spørge hvis i skulle have kat . hvilken slags det skulle være . Det kunne jo være at han måske havde en bestemt race han synes spændende . Binde ham med ind i det med at lede

Det gjorte jeg ved vores første race krt og jeg var endda heldig min mand var vild med den race jeg lever og ånder for . Og så har jeg lovet ham en somali engang , da det var de to racer han godt kan lide .

Vigtigst af alt snak sammen.

• #6   20. feb 2011 han synes langhårskatte er flotte. det var tarzan også. finder lige et link til ham . synes også det er underligt at mickey altid søger i vores datters seng. først når han er løftet ned af hendes seng kan jeg bruges men ik den nusse kat som jeg savner

• #7   20. feb 2011 her er tarzan
    (link fjernet)

• #9   20. feb 2011 han giver sig ikke. han råbte højt mens børnene hørte det og der tænkte han sig virkelig ik om

• #11   20. feb 2011 Enig med Lotte .
    en mand der skriger i nærvære mænd er da en no go .

• #13   21. feb 2011 vi snakker om tingene og han kom og undskyldte for at overfuse mig på den måde og især overfor børn. spurgte pænt mens vi sad og spiste men han VIL bare ik have flere og jeg blev rigtig ked af det igår. Men vi har været sammen i snart 9 år og har 2 børn og jeg ved han er manden for mig så han bliver ikke skiftet ud

• #15   22. jul 2012 synes bare lige jeg ville opdatere denne tråd og fortælle at jeg nu er ejer af 4 katte igen smiley min veninde fandt en killing i hendes bil motor og først sagde han nej men så blev jeg gal og sagde vi burde kunne snakke sammen om tingene og hun virkelig manglede et kærlig hjem.. var max 8 uger. fik hende smiley derefter blev savnet større og større efter nala og jeg fandt anastasia som er på mit profil billede smiley

Kommentér på:
en til kat

Annonce