774 visninger
|
Oprettet:
En kat mere {{forumTopicSubject}}
Min kat er meget social og afhængig af mig. Hun sover ved mig hver nat osv. Jeg arbejder 34 timer i ugen plus en times kørsel hver vej, så hun er selvfølgelig alene ind imellem.
Hun er her for tiden meget aktiv, vil lege konstant og hvis jeg ikke rejser mig og leger med hende hopper hun på planten, kradser i gardinerne osv. Hun er ikke vild med at være ude.
Jeg overvejer at skaffe en legekammerat til hende. Men er så bange for, at hun vil reagere negativt på det. Hvad er jeres erfaringer?
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Jeg brugte denne artikel til at vælge min nyeste, udfra 3 overordnede personligheder
http://www.moggies.co.uk/articles/types.html
Der er selvfølgelig altid en masse omvæltning i starten og det tager noget tid at introducere dem på en god måde, så de ikke kommer op og toppes. Jeg tror, generelt, at det er godt med 2, da de kan interagere og give hinanden meget mere end vi mennesker kan alene.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Men jeg personligt har det sådan, at jeg aldrig mere ønske en kat. Når først man har set, hvor meget katte kan have glæde af hinanden, så bliver der nok aldrig under tre her i huset.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
du skal gøre det fordi du har lyst til at få en kat mere - og jo det er bedst med min 2 katte - har selv 13...
men du bør vælge ud fra hvad du har - altså det er noget med at finde en som vil passe sammen med din kat. især tempermanet er vigtigt. kender ikke lige alderen på din kat, men lad være med at få som er mere end et par år ældre/yngere.
en hunkat vil helt sikkert et sikkert valg. når du nu har en dame. jo piger kan godt lege med drengene - har selv en som ikke leger med andre - hun er en vildbasse nemlig. Elsker at slås
så brug lidt tid på at finde den rigtige. lad være med at spring ud i noget som måske passer. være helt sikker.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har haft2 som blev mega uvenner, men det viste sig den ene havde ondt, og det gik ud over den anden, eller 2 drenge som begge ville have eneret på min lille hunkat, selvfølgelig var de alle fikset, men de 3 var ikke gode sammen, måske skulle jeg have haft en pige mere
jun 2019
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 65
Hun accepterer den nye tilflytter og er også begyndt at lege med ham, til gengæld er hun blevet mere reserveret overfor os, kommer ikke og putter tæt hver gang vi sidder i sofaen og er ikke helt så tålmodig længere ift børnene.
En kat mere