{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.928 visninger | Oprettet:

Gåtur med kat i sele og snor :) {{forumTopicSubject}}

Håber det er okay at jeg ligger dette ind, men vil lige "reklamere" lidt for ideen med at lufte sine katte i sele og snor, og vise hvilken succes det har været herhjemme smiley

Jeg har jo 3 stk dejlige pels-børn. Pixie, som er en 8 år gammel huskatte-dame. Columbine, en 4 år gammel burmeser-pige og Simba, min 3 år gamle burmeser-dreng.

Ingen af dem er udekatte.
Pixie har været vant til at være udekatte forskellige steder førhen, med kattelem osv. Blandt andet har hun boet på landet. Alt dette inden hun flyttede ind hos mig.
Der har ALDRIG været problemer med at gøre hende til indekat, ikke en eneste gang har hun brokket sig. Hun var indekat i mine to første lejligheder, men da jeg flyttede herud hvor jeg bor nu, med mulighed for at komme ud, lukkede jeg hende ud i det første stykke tid, men besluttede mig at jeg ikke har nerver til dette, og egentlig heller ikke ønsker at genere naboerne. Så hun blev indekat igen, uden problemer.
Hun sad som regel også mest ude på min trappe og kukkelurede når hun var ude.

Gåture med mig i sele og snor er derimod et hit! Så kommer hun omkring og hun går ligeså pænt som en hund (ja bedre, end de fleste hunde smiley ).
Det samme gør min burmeser-dreng. Han går endda bedre en Pixie og han kommer ofte med på besøg hos min mor, for hun bor ikke så langt væk.
Simba er så glad for sine gåture, at han gerne MEGET højlydt, gør opmærksom på at han gerne vil ud og gå. Mange gange i løbet af en dag smiley

Jeg kan endog gå med både Simba og Pixie samtidig smiley

Den eneste jeg ikke kan lufte er Columbine. Hun skaber sig for meget over selen, og bruger det meste af tiden på at forsøge at rulle selen af. Hun kommer derimod med ud på trappen når der er godt vejr. Dette foregår dog også i sele og snor, men det er åbenbart ikke et problem så længe hun bare kan sidde på trappen. Det nyder hun smiley

Jeg har nu lagt en video ind af Pixie på gåtur, som jeg synes i skal se smiley
Der vil løbende blive lagt flere videoer ind af både hende og Simba smiley

http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/10386-gaatur_med_pixie_pigen_3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gåtur med kat i sele og snor :)
  • #1   18. jul 2013 Jeg går også tur med Elvis som faktisk er født "vildkat".
    Det er også en succes og man kommer langt med ros og et "kom så da":)

Han eeeelsker det!

• #2   18. jul 2013 Jaa præcis smiley
    Og synes det er så hyggeligt at gå tur med de små missere smiley

• #3   18. jul 2013 Ja, men her fungerer det lidt anderledes, for der skal snuses til alt og så skal man måske lige op i et træ eller spise en halv græsplæne...........

• #4   18. jul 2013 Haha, ja okay må indrømme Pixie også meget gerne vil spise en halv græsplæne, hvis hun fik lov til det smiley Men det gider mor her ikke stå og vente på smiley Hun må spise sit græs indenfor smiley

• Monika L
    Monika L Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #6   22. aug 2013 Vi har Orla på godt et år, og han er blevet rigtig god til det med sele på kun 14 dage smiley Vi er lige flyttet til et nyt område hvor man kun må have kat i sele, så med Orla der tidligere har været ude/inde kat, var vi meget spændt på hvordan han reagerede. Men han klarer det super flot. Men nu er det så, at mor her går og frygter den dag vi møder en hund der ikke er i snor, og en der mest af alt ser ud til at vil æde vores kat.....hvad gør man så ? Tager katten op og løber alt hvad man kan ? Har nogen af jer prøvet det ? Dog skal det lige siges, de fleste har deres hunde i snor, og de skræmmer som sådan ikke katten....han lægger sig bare ned ved mødet.

Kommentér på:
Gåtur med kat i sele og snor :)

Annonce