753 visninger
|
Oprettet:
Gåtur med kat {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg skal lige høre jer er det normalt og gå tur med ens kat i sele og snor og gør i det??
okt 2011
Følger: 6 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 331
Nu får han bare adgang til min lukkede have i ny og næ og det ser ud til at passe ham fint
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men jeg tror til gengæld at det er de færreste katte der egner sig til det, da kattens natur er at flygte hvis de bliver bange eller forskrækkede, og dette er de jo forhindret i når de er i sele og snor..
Der er som sådan intet forkert i at gøre det, men man skal gøre sig klart hvorfor man vælger at "lufte" sin kat på denne måde, hvis katten nyder det så fint, men skal katten nærmest tvinges eller går og er skræmt så er det ikke fint, jeg går nok mere ind for at man tager sin kat ud på et åbent grønt område og lader katten udforske der frem for at man direkte går tur med katten, men det fungere for nogle, man skal bare altid huske på at det skal foregå på kattens præmisser..
Og nej jeg går ikke tur med mine katte, ingen af dem bryder sig om at have sele på og jeg har desuden normalt en løbegård til dem og den har de det meget bedre med..
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Så slemt behøver det ikke at være
Jeg går tur med Elvis fordi han gerne vil!
Springer jeg en dag eller 2 over så "råber" han lidt omkring kl. 19 - men så er det også det!
VI nyder vores gåtur, hvor Elvis får lov til at snuse, grave og gøre både det ene og det andet i min have
Vi skal også lige hilse på naboens hund - ind af havelågen og vi har fået lov
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Mine er glade for at være indekatte, det er kun den ene der bliver luftet, den anden er for sky
Begge mine elsker at løbe igennem døre der bliver åbent, om det så er soveværelse, gang eller andet, de vil bare gerne lige ud og se
Gåtur med kat