AKUT hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Egentlig er jeg ikke katte ejer, men har de sidste to mdr haft en tilløber. Det er en hunkat. Hun har boet i min garage, men nu hvor det er koldt, bor hun også lidt i min baggang. Hun har været væk noget tid og kommet tilbage gravid. Jeg har ikke selv mulighed for at beholde hende og killingerne, da jeg har en datter med katteallergi. Jeg har været rundt i nabolaget og forhørt om en evt ejer, samt hængt flyers op rundt omkring og i super markeder. Uden held. Jeg søger en venlig sjæl der kan tage hende til sig og hun kan få sine killinger i ro og fred.
Hun er meget kælen og spinder højlydt. Hun er huskat med grå og sorte striber og har grønne øjne. Hun hilser på mig ved at banke sin pande mod min. Rigtig sød og venlig. Det er akut, da hun ser ud til at være meget gravid. Jeg levere gerne, hvis transport er en hindring. Jeg bor i Viborg. Håber der er en der vil hjælpe, eller i kender nogen jeg kan kontakte. Har kontaktet alle internater og har fået svar på, at de er proppet til randen og tager ikke flere katte ind.
Kender i nogen som kender nogen, så kontakt mig endelig. Synes ikke jeg skal gøre mig til herre over hendes liv og aflive hende, da hun virker til at være sund og rask.
Mvh Tenna
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 263
okt 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Det bedste ville være at få katten neutraliseret (så bliver fostrene fjernet samtidig). Spørg Kattens Værn om ikke de vil yde tilskud til dette? Så kan de evt. senere tage katten ind på internat når der er plads.... (hvis du altså ikke vælger at blive fodervært og lade katten søge ly i baggang og garage).
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 6
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 6
okt 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
AKUT hjælp!