{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Er det kedsomhed? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen:-)))

Nu trænger jeg mig på med endnu et spørgsmål, som jeg gerne vil høre Jeres mening om.
Cayenne har nu 3 par støvler på samvittigheden.
Hun bider simpelthen huller i skindet/ kunststoffet på støvlen.
For ca. 2 mdr. fik hendes legekammerat Kiwi et nyt hjem. En morgen nogle dage senere var mine støvler desværre gennemgnasket. Dum som jeg var, købte jeg nogle nye, og glemte at gemme dem af vejen.
Næste morgen var de desværre også gennemgnasket. Siden da, har alt fodtøj være gemt væk. Indtil i aftes, hvor jeg igen glemte at stille demvæk. Hvad tror I så der var sket med mine støvler i morges???
Jeg har selvfølgelig en formodning om, hun keder sig bravt om natten, men har I nogle ideer om, hvad jeg muligvis kan gøre?
Det er kun om natten, hun er så aktiv. Det har sket at støvler har stået fremme om dagen, hvor vi har været på arbejde, uden der er sket noget.
Hun har adgang til hele huset hele døgnet.
Det er kun min støvler der bliver gennemgnasket, min mands står altid fremme, uden der er sket noget ved det, hviket også undrer mig.
Lang smøre, men håber på nogle gode råd:-)

Kærlige kattehilsner
herfra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det kedsomhed?
  • #1   9. feb 2011 Hej Susanne.
    Jeg har det sidste år forberedt mig på, at søge stamnavn, og blive opdrætter.
    Hendes legekammerat Kiwi er desværre uden stamtavle. Derfor flyttede hun hjem til min veninde, mens hun stadig var killing.......
    Planen er også her skal være endnu en hunkat, men der er lige flere ting der skal være på plads, før endnu et familiemedlem kan flytte ind.
    Du er jo selv opdrætter og kender til div. regler og love.

• #3   9. feb 2011 Nu ligger landet sådan at jeg kun vil have 2 katte, og meget gerne tavle på dem begge.
    Kiwi pigen er steriliseret og i de bedste hænder, og jeg er er ofte sammen med hende. Nu er det jo så heller ikke hende mit spørgsmål vedrører....
    Jeg skriver også, min formodning er at det er kedsomhed, og søger råd til at feks. afhjælpe det.
    Kaninskind og katterat. Tak for rådet:-)

• #4   9. feb 2011 Det vil sige at du bare har tænkt dig at lave kuld, for at lave kuld?

• #6   9. feb 2011 Undskyld mig, men det spørgsmål forstår jeg ikke???
    Jeg har et ønske om at opstarte opdræt med 2 katte. Det er der vel ikke noget unaturligt ved?
    Hvem snakker om at lave kuld for at lave kuld.?
    Uanset hvor mange gange jeg læser min tråd, kan jeg ikke se jeg har skrevet dette. Så er jeg ihvertfald meget dårlig til at formulere mig......
    Jeg synes det er KG er et godt forum, men synes også mange tråde bliver totalt misforstået.
    Jeg sidder her med en mærkelig føelse af vrede.
    Stiller et for mit vedkommende et ganske almindeligt spørgsmål, og lige pludselig skal jeg bare lave masser af kuld, for at jeg kan tjene en masse penge.
    Jeg vidste i min vildeste fantasi ikke ovenstående spørgsmål kunne munde ud i det. Så havde jeg da virkelig ikke spurgt.
    Troede vi var her for at hjælpe og vejliede hinanden, det må jeg jo så have fuldstændig fejlfortolket!!!!

• #7   9. feb 2011 Du skriver at du ikke vil have mere end 2 katte. Det vil sige du ikke kan beholde den bedste pige fra et kuld, som du kan bruge videre i dit opdræt.

Dermed laver du jo bare killinger for at lave killinger, og ikke for at lave noget "bedre" til dig selv.

Hvis det er misforstået, så ret mig endelig.

• #8   9. feb 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vjncyiuwwXQ den er nice.

- og ja det er bedstemt kedsomhed, at din kat gøre det. Vil anbefalde dig at købe et træ til hende, og en masse ting hun kan lege med om natten.. også noget af den duft som hjælper katte til at få det beder. Kan ikke lige huske hvad den hedder, desværre smiley

• #9   9. feb 2011 *Diktatorisk HA*

Jeg kan godt forstå din pointe, og sige okay, der har du ret:-)
    Jeg har jo så alligevel formuleret mig lidt forkert, hvis vi er et år ude i fremtiden.

Jeg skal jo starte et sted. Lige nu og her har jeg forestillet mig, det skulle være med 2 katte.

Cayenne skal jo ikke have killinger før sidst på året, og så må jeg tage den derfra.

Jeg må efter, hvad jeg er oplyst søge stamnavn allerede nu, hvis jeg vil gøre mig nogen forhåbninger om at kunne købe endnu en killing.
    Ikke sandt, eller er det misforstået?

Marie J.

Tak for dit råd.
    Kradsetræer og legetøj har hun masser af:-) Men vil prøve at flytte kradsetræet:-)
    Jeg har været ude og købe kaninskind, håber det kan bruges..

• #10   10. feb 2011 Jamen det var da så lidt :') men hvis hun bliver ved og ved med det inden for den nærmeste fremtid vil jeg nok overveje en nummer 2 Men ja man skal være klar til det, men det også træls at bruge flere koner på sko.. XD

• #11   10. feb 2011 Jo det er en god ide at have opdrætternavn før man søger efter en killing smiley Langt de fleste opdrætter sælger ikke fertile dyr til folk uden opdrætternavn smiley

Kommentér på:
Er det kedsomhed?

Annonce