28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Til de uden job - kedsomhed {{forumTopicSubject}}
Jeg har efterhånden været arbejdsløs i 3 år... Har været på kurser men det er jo ikke det samme...
Lægen opdagede, da jeg blev deprimeret, at jeg ikke lider af tilbagevendende depression, som de altid tidligere har sagt, men har nu givet mig diagnosen bipolar type 2. Det er maniodepressiv uden psykoser.
Jeg har været i arbejdsprøvning, hvor det blev fastsat, jeg kunne få flexjob på 20 timer. Dejligt fremfor at få fuldtidsjob og gå ned med nakken.
Jeg har været i praktik 4 mdr. i en børnehave. De fik desværre ikke børn nok ind, så der var ikke økonomi til at ansætte mig.
Når man ikke har job, så har man jo masser af tid, til at få lavet ting og besøge folk, men jeg synes, jeg får mindre og mindre energi. - Andre der har det sådan?????
Det eneste jeg sådan set gør, er at komme i motionscenter... Ellers er jeg begyndt at sove om dagen, og så være sent oppe..
- Vender I også om på nat og dag???
Folk siger til mig, jeg bare skal gå ture og besøge folk. Jeg kan bare ikke tage mig sammen til det...
Kan I få tiden til at gå, eller bliver I også hvad der nok kan beskrives som "dovne????
Hvis I får tiden til at gå, og godt kan presse jer selv, til at foretage jer noget, så ville jeg da gerne høre, hvorledes I får sparket gang i jer selv, når I står op???
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Jeg gik også i 3 år uden arbejde...
Men jeg blev jo selvfølgelig kastet rundt i aktivering konstant..
Men jeg havde da også perioder hvor jeg fik lov at få lidt fred og gå hjemme...
Men det endte med at jeg bare sank sammen i sofaen med computeren, og så tog den ene uge ligesom bare den anden...
Jeg var så heldigvis så velsignet at jeg fik en skøn jævnaldrende nabo, som fik hevet mig op af sofaen og med ud på nogle gåture eller ind til byen!
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Min tid går også bare med motionscenter, Tv, internet og at sove... Har haft tendens til at overdrive med det motionscenter, da det er rart at være kommet i gang. Da jeg kom derop næsten hver dag, så følte jeg da, jeg havde ydet noget den dag.
Min kæreste og jeg bor ikke sammen, men han vil godt ud og gå ture. Det er bare ikke det samme, som da jeg gik tur med en veninde. Han siger, jeg går for langsom.... Er jo også kun lige over halvanden meter og vil ikke løbe..
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Det vigtigste er vel at komme ud og få noget frisk luft, og lave noget sammen
dec 2011
dec 2011
I dag har jeg besluttet at hanlde for min mor. Hun bliver glad, når jeg bare er der en time. Så plejer jeg at køre kattegrus op til hende. Hun har sclerose, og går ikke så godt...
Hun er alkoholiker men i øjeblikket på antabus, og så kan jeg godt lide lige at kigge forbi hende...
Tror jeg vil begynde at tegne... - Måske bare sætte lidt tid af til det hver dag. Har altid tegnet meget som barn, og jeg er ret god til det. forsøgte en gang at få en børnebog udgivet hos Gyldendal, men de får 3 - 4 stykker hver dag, så der er hård konkurrence...
dec 2011
dec 2011
Til de uden job - kedsomhed