Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til nytår...
  • #2   22. sep 2010 Har fundet det her på nettet :

Nytårsmiddagen byder ofte på råvarer, som kan tælles blandt kattens livretter. Det være sig rejer, torsk og hummer. Det skader ikke at lade katten smage en smule af dette, forudsat at det ikke er kraftigt krydret. Fjern de små fiskeben, så de ikke sætter sig fast i kattens svælg. Er der rejer på menuen, så giv kun katten en mindre portion. Rejer indeholder en større mængde magnesium, end katten har behov for. De kan derfor give katten en overdosering af magnesium, der kan udfældes i blæren som blæresten. Dette er en smertefuld tilstand, som kræver dyrlægehjælp. En lille portion rejer nytårsaften udgør dog ingen fare for din kat.
    Lad katten få lidt af disse livretter som supplement til sit vanlige foder. Ud over at forkæle katten kan du opnå den sidegevinst, at katten bliver lidt søvning oven på den luksuriøse menu. Derved sover den måske fra en del af virakken.

men vil hører om andre har gode råd..

• #3   22. sep 2010 og det her :

Musik og rolig tale

Efterfulgt af gemmestedet, kan en stor hjælp være at rulle gardinerne for, så de skarpe lysglimt ikke trænger ind, sætte noget roligt musik på, og nu og da tale roligt og venligt til katten, i et toneleje den er vant til og genkender som værende positivt. Er det første gang man holder nytår med sin kat, bør man ikke have festlige gæster på besøg. Man bør lære kattens holdning til nytår at kende og rette sig efter den, for at undgå stress hos katten

• #4   22. sep 2010 Jeg har aldrig haft en kat der var bange for skyderiet.

Zylkene skulle ha' god effekt - start op en lille måned før.
    www.zylkene.dk

• #5   22. sep 2010 Jeg plejer ikk at være hjemme nytårsaften , så alle vinduer bliver rullet for og tildækket , laver en hule af noget af mit tøj eller min dyne så den føler sig tryg , tænder for radioen eller tv'et alt efter hva jeg har gjort mest i perioden , så finder den nærmest ikk ud af at der sker noget smiley Sidste år tog jeg hjem 00.30 for at hente noget , der var stadig meget støj , men katten sov bare i min hule smiley Det er også en go idé at give den noget baldrian som får den til at slappe af .

• #6   22. sep 2010 Jeg har endnu ikk haft kat nyårs aften men tror faktisk de er ligeglade smiley

• #7   22. sep 2010 Min gamle kat er vildt bange for torden og nytårs aften, så
    han for zylkene og for lov til at kravle i klædeskabet smiley han
    er bare så banke, min gamle dreng... Jeg vil ellers ikke have
    ham i vores rene tøj, men de gange han er bange, må jeg bare
    bruge fnugrullen.

Kommentér på:
Til nytår...

Annonce