745 visninger
|
Oprettet:
Nytår {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Først godt nytår håber i er kommet godt og sikkert ind i det nye år
Så er mit spørgsmål hvad gør i til nytår med jeres katte ?? Mine var død bange igår aftes og nat, og aner ikke hvad man skal gøre, hankatten ville helt vildt gerne ud, men det turde jeg ikke... Såå hjælp hvad gør man ???
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Men hvis dine katte er bange, så vil jeg anbefale dig at give dem Zylkene eller lignende produkt næste år og ellers give dem mulighed for at gemme sig fx i et skab.
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
Men jeg plejer at have tv'et tændt rimelig højt , og godt med lys over det hele
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 52
Mine virkede kun lidt jumpy omkring midnat da det stod på sit højeste, men det var kun ved meget høje brag, og det var ikke værre end at jeg kunne distrahere dem med et stykke legetøj. De blev så også holdt inden døre hele aftenen, selvom de gerne ville lidt ud, men lige den aften er det altså mor her der bestemmer
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 27
Så kl. 12, måtte jeg ligge og snakke med dem, for at berolige dem.
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 42
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
Tror jeg må snakke med dyrlægen til næste år, især for hunkattens skyld hun er først ved at blive sig selv nu, hun gemte sig under sengen og har mijavet meget de sidste dage, er glad for at jeh var hjemme hos dem men hvornår er det forsvarligt at lukke dem uden igen ?? Mine kom først ud om morgenen..
Nytår