319 visninger
|
Oprettet:
Nytår!! {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har Bailey på 19 måneder og det blir hans 2 nytår. Sidste år spiste jeg ovre hos min far og tog hjem kl. 22 så Bailey ik var alene til midnat. Han ku bestemt ik li fyrværkeri.
I år har jeg min søn til nytår og vi ska faktisk over til min far som er nyopereret.
Tænker at jeg måske tager hjem kl. 22, men det er ik sikkert det er muligt.
Nogle der ved om en feliway kan hjælpe og berolige ham lidt?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.111
Jeg har haft katte som sad i vinduet og kikkede på det hele, og jeg har haft katte som gik i ly, jeg går tidligt hjem, men det er for min skyld ikke for kattenes, de har ikke valgt, at side klistret til mig, nytårs aften.
Jeg tror bare du skal gøre det bedste for kattene, inden du går, nyde aftenen med familien, og når du kommer hjem, så tager du dig af katten og giver den noget lækkert at spise, og glem den dårlige samvittighed og glæd dig over, at du har din kat indendørs, så den ikke løber rundt der ude og er bange, men er hjemme i vandte rammer.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 371 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
Du kan allerede nu begynde med Anxitane eller Kalm. Det er kosttilskud og jeg tror at du skal gå den vej i stedet for Feliway når det er nytår.
Jeg har også haft skræmte katte og i år skal Lucas være alenekat, så jeg håber at han stadig tager det i stiv pote.
Som andre skriver, så træk gardiner for, og lad den gemme sig hvis den vil.
Jeg plejer at tænde en radio.
apr 2019
Følger: 37 Følgere: 111 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 90
Men ellers så er det evt en ide at lave et rum hvor der er rullet for hvor katten/ene kan søge ind hvis de vil væk fra fyrværkeriet - mine erfaring med feliway m.m er at det ingen virkning har.
Nytår!!