{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Voldsom leg {{forumTopicSubject}}

Hej

Når katte leger, er det så normalt at de både hvæser de og siger "lyde".

Mine 2 som normalt er gode venner går virkelig til den når de leger, nogle gange synes jeg personligt det er for voldsomt, og afbryder dem - er det forkert?

Det skal lige siges at der hverken er bidemærker, skrammer og manglende pels bagefter, og bagefter kan de godt ligge under samme bord og sove.

Jeg kan bare ikke bedømme om det er for sjov eller alvor.

Det er ikke samme race det er en Hellig Birma (han) og en huskat (hun).

Hilsen
Mette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voldsom leg
  • #1   17. maj 2010 Her i huset lyder det osse drabeligt ind imellem. Der er kun en der får skrammer og det er min unge fertile han (10 mdr) som ikke kan lade Mokken være og hun finder sig ikke i noget. Jeg har kun blandet mig en gang og det var da hun slap ud, da hun havde killinger, for så er en Van ikke at spøge med. Ellers skal man lade dem "lege". De "kæmper" osse om hvem der bestemmer, som regel er det hunnen.

• #2   17. maj 2010 Mette- Det kan også gå heftigt for sig her hjemme. Og det kan lyde meget alvorligt, men jeg har efterhånden erfaret at det lyde MEGET være end det i virkeligheden er :o). Som Ulla skriver, så skal du kun blande dig hvis totterne flyver om ørene på dig :o)

• #3   18. maj 2010 Ulla p- Mine er nu en han og en hun, men ja efter en god gang leg, leder man fabrilsk efter løsrevne led og lemmer, men jeg har endnu ikke oplevet at der er sket noget alvorligt. Det mest alvorlige jeg har oplevet er en lille rift på øret, men det var fra en kaktusplante der røg ned fra vinuet under deres fangeleg :o)

Kommentér på:
Voldsom leg

Annonce