Hankat miaver hele natten Hankat miaver hele natten
Hej alle, jeg har brug for noget hjælp ang min hankat på 6år (som er indekat)
Han miaver hele natten, og det eneste der får ham til at stoppe er når jeg går ind i stuen til ham. Det har stået på det sidste års tid, og det bliver bare værre og værre for hver dag der går.
Vi har haft en del problemer med ham, da han i lange perioder har tisset på gulvet og i møbler om natten (dette er dog ikke sket i et par måneder)
Jeg søger for at få ham ind i kattebakken et par gange om natten så jeg er sikker på han ikke laver noget han ikke må. Men hvis jeg en enkelt gang ikke står op når han miaver, kan jeg være 100% sikker på at han pisser et sted han ikke må.
Han ved udemærket godt at jeg syntes det er irreterene at han miaver hele natten, for så snart jeg kommer ind til ham i stuen om natten, skynder han sig op i sofaen og lægger sig.
Troede måske det var fordi han ikke ville være alene om natten, men han har hans "bror" hos ham om natten. Og jeg er begyndt at sove med døren åben til soveværelset, så de altid kan komme ind til mig.
Men det har ikke hjulpet??.
Han har andgang til vand og mad 24/7, plus en ren kattebakke.
Han har 2 tunneller han elsker at lege med, plus en masse bolde og mus, så det ikke fordi han mangler legetøj.
Kører ham tit træt inden sengetid I håb om vi alle kan få noget søvn, men som sagt så snart jeg går i seng, "vågner han op" og begynder at miave!.
Har i nogle ideer til hvad der kan være i vejen??
nov 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.326
nov 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Men vidste ikke det også var derfor han miavede.
Men tak for svarene, og så må jeg hellere få fat i en dyreklinik på mandag.
Forsat god weekend:)
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
Og så kan cirkuset fortsætte med ham
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Men hvorfor ikke give det et forsøg alligevel?
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 38
nov 2013
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
Jeg tror nu også det mest bliver brugt til hankatte som har været i avl nogle år, og som fikses og sælges til kæl.
nov 2013
Er de overhovedet blevet godkendt til katte?
Hankat miaver hele natten