{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Gravid - Ikke gravid?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Simpelt spørgsmål - Er der nogen måde man kan se om ens hunkat er gravid? (Ud over at vente)

Det er fordi jeg havde min kat ude og blive parret i sidste uge, fra tirsdag eftermiddag til fredag (Han var på hende op til flere gange + det de ikke har set) Men synes hun har været lidt pivet idag, som når hun har været i løb..

Vil løbetiderne ikke holde op hvis hun er gravid?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid - Ikke gravid??
  • #1   11. maj 2010 Okay, men kommer de i løb hvis de er blevet drægtige?

• #2   11. maj 2010 Jo,man kan scanne hunkatten omkring 4 uger efter parringen og er hun drægtig kan man se de små hjerter slå smiley
    Jeg oplevede det engang min hunkat blev scannet for HCM på landbohøjskolen,hun var da omkring 4 uger henne og der kunne man tydeligt se hjerteslag hos de 5 fostre,fantastisk at se smiley !!

• #3   12. maj 2010 Omkring 3 uger efter skulle dirvorterne gerne blive mere røde, og håret skiller. Ellers er der ikke andet end at vente på at kunne se maven, det er meget forskelligt hvornår det er, kunne se det meget hurtigt på min, men hun havde også hele 7 stk smiley

Nogle gange kan man slet ikke se den blive tyk, afhænger af hvor mange der er + hvor store de er.

Så det er meget forskelligt. smiley

Hun vil blive i løb som normalt, om hun er parret eller ej omkring de 5-7 dage. Og hvis hun er drægtig (som meget vel kunne være, da hun er blevet set parret) skal hun ikke komme i løb igen før efter hun har født.

Ellers hvis nysgerrigheden ikke kan vente, kan du få en scanning ved dyrelægen omkring 3-4 uge smiley

Nogle gange ændre hunkatten også lidt adfærd hvis hun venter sig, hun bliver mere trygheds søgende smiley

Held og lykke, håber på at hører en opdatering eller flere smiley
    Lidt nysgerrig er man vel smiley

Kommentér på:
Gravid - Ikke gravid??

Annonce