{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

anne d
anne d
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

gravid?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en main coon kat på13 måneder, det var ikke planen at hun skulle have killinger så tidlligt men da hun gik i løb i starten af dec, fik hun betændelse i livmoderen og fik behandling af dyrelæge, og dyrelægen sagde at jeg skulle få hende parret med det samme at hun gik i løb igen, det gjorde hun så den 14/1 og kom til hankat den 15/1 og var hjemme igen den 17/1 og gik ud af løb ca. et døgn efter hun kom hjem, hun kom på en ny pencilin kur og skal scannes om en uges tid, mit spørgsmål er så er der nogen her inde der har prøvet det, eller kender nogen der har prøvet???? for jeg er så bekymret for min lille pige

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af æbletræ 1.000 kr.
  • Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Montering af flexslange på køkken armatur 500 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid??
  • #1   2. feb 2011 Jeg har <b>aldrig</b> før hørt at det skulle være en skrøne.

Jeg har ingen erfaring på området selv, men kender en del der har, hvor hunkatten efterfølgende har fået kuld uden konplikationer.

• #2   2. feb 2011 Hov, tyrkflejs følger gratis med ;o)

• anne d
    anne d Tilmeldt:
    feb 2011

#3   2. feb 2011 mange tak for jeres input, jeg har lige bestildt en scanning her til kl 15, da jeg er bange for at hendes betændelse er kommet tilbage, da hun er blevet lidt mere rund igen og jeg vil ikke have at hun lider, hvis det er tilbage. og jeg er nu meget opmærksom med mine katte og meget pyllert når det kommer til dem. og som jeg også skrev i mit indlæg fuldte jeg hvad lægen sagde, jeg er glad for at høre at der er en lille chance for at hun kan være med killinger, mange tak for det lille håb smiley

• anne d
    anne d Tilmeldt:
    feb 2011

#4   2. feb 2011 hej igen så har vi været ved dyrlægen, og det ser fint ud ingen betændelse, men de kunne desværre ikke se om hun er gravid endnu, så mu vente 10 dage mere hvor hun skalscannes igen for at få svar, men jeg er glad og lettet over at der ikke er betændelse det er det vigtige

• #5   2. feb 2011 Hvis din hunkat er drægtig, går jeg stærkt ud fra, at den medicin hun får kan gives til drægtige katte.
    Det er især risikabelt at give medicin i de tre første uger af en drægtighed, da det er i den periode, fostrene dannes.

• anne d
    anne d Tilmeldt:
    feb 2011

#6   2. feb 2011 Hej igen det er en mild pencilin hun får, og de skulle ikke skade killingerne hvis hun er gravid, det var det første jeg spurgte om da hun fik dem. det en af de eneste ting jeg ikke er nervøs for smiley

• #7   2. feb 2011 Jeg har en kat, som har haft samme forløb, hvor dyrlægen også anbefalede at hun blev parret ved næste løb smiley Det blev hun så og fødslen gik sådan set fint, men hun fik ve-stop og der var en killing tilbage i hende... Den kom 26 timer efter nr. 3 og skulle nok have været ud noget før.. Den levede, men var ikke levedygtig smiley Efterfølgende fik hun så livmoderbetændelse igen... Mener det var 3 dage efter fødsel vi var afsted med hende fordi hun var sløj og ikke ville spise... Hun blev behandlet og siden har der ikke været noget... Hun har lige haft sit andet kuld og denne gang var der intet galt efter fødsel smiley

• anne d
    anne d Tilmeldt:
    feb 2011

#8   3. feb 2011 jeg ved ikke om der nogen dyrelæger der ikke har opdateret der viden, men der er åbenbart forskellige meninger om hvad man gør når det sker, jeg selv har ingen mening om det da jeg ikke er dyrelæge :-D.
    tak for dit indlæg Yvonne, det er rart at høre fra folk hvor det har haft en positiv ende det giver mig lidt mere håb. så mange mange tak for det smiley

• #9   3. feb 2011 Velbekomme da og held og lykke med det hele smiley Du er velkommen til at skrive en PB til mig, hvis der er mere eller andet du gerne vil drøfte i den forbindelse smiley

Kommentér på:
gravid??

Annonce