{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Gravid/ Ikke gravid?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Har lige et enkelt spørgsmål. smiley

Min kat har været ude ved en hankat og blive parret fra d. 4/5 - 8/5 og fik at vide at han havde været på hende en del gange.. Jeg får hende så hjem, hvor hun efter en lille uge begynder at opføre sig som om hun er i løb igen, og får hende så ud til hankatten en gang mere (d.13/5 - 17/5) Hvor han også skulle have været på hende de første par dage..
Men men, så d. 21/5 ca. begynder hun at kalde/miave helt vildt og konstant, som jeg aldrig har hørt det før, og hun gør det stadig i dag (og har gjort det hver dag/nat siden) Også selv om vi lukker hende ud i hendes løbegår, så gør hun det stadig (Det plejede ellers at hjælpe lidt før hen) Det har aldrig været så voldsomt med hendes kalden, og den anden dag kom der en hankat (går jeg ud fra) som stod på den anden side af hegnet og kaldte tilbage, men hun virkede egentlig ikk ret interesseret i ham? Men tager man fat i hende i nakken, stritter hun lidt med numsen og halen går ud til siden.. smiley

Men spørgsmålet er om nogen af jer har prøvet det før? Kan det skyldes hormon ændring, hvis nu hun er gravid?
Men er jo os lidt bange for at hun så ikke er gravid alligevel, når hun nu viser tegn på løbetid?!

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid/ Ikke gravid??
Kommentér på:
Gravid/ Ikke gravid??

Annonce