1.246 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Gode råd ønskes... Gode råd ønskes...

Min mis er 23 uger gammel, og lige nu skal hun prøve alt af, og hun kradser i gulvtæppet, og i tapetet. Jeg har en mistanke om at det kan være fordi hun enten keder sig, eller fordi hun måske er så meget selv hjemme, fordi vi arbejder...
Hvis der er nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg kan få hende til at stoppe, må i godt sige til. For hvis hun bliver ved er vi nødtil at komme af med hende, og det vil jeg helst ikke, fordi hun er så dejlig når hun er sød...

Håber nogle kan hjælpe...
Kram

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode råd ønskes...
  • #1   24. feb 2006 Min lille mis er indekat, men har været uden 1 gang i snor..

• #2   24. feb 2006 Har hun et kradsetræ? Syntes det er lidt tidligt at du måske gir op smiley Måske sku du overveje en mis mere?

• #3   24. feb 2006 jo hun har kradsetræ, og hun bruger den osse, fordi vi har hængt legetøj op på den, og vil gøre alt for at jeg kan beholde hende, så derfor giver jeg ikke op endnu... ha læst at det ville være en god ide med pebermynteolie de steder hun ikke må kradse i, så det tror jeg, jeg vil prøve... tak for jeres dejlige råd....
    til det med en kat mere, så bor vi i en leglighed på 45 kvadratmeter så der er ikke så meget plads til en mere, desværre....

• #4   24. feb 2006 Til Mette....

Det har vi prøvet, men det synes hun ikke rigtigt er tiltrækkende, min mor har osse en han kat på et år, og det virker på ham så lånte lidt af hende, men det virkede ikke rigtigt på hende...
    men det var en god tanke...

• #5   24. feb 2006 Vores små elsker de dråber smiley

• #6   11. mar 2006 Jeg har selv prøvet det og har nu købt et krasetræ der passer i højden til min lille mis så går det bedre men hun skal lige på i gulvtæppet engang imellem....

• #7   16. mar 2006 Du bor på 45m2? Jeg bor på 26m2 og jeg har selv to katte. De kan sagtens udfolde sig på den lille plads, så en til kat ville ikke fylde meget mere end din ;-). Det er da også lidt synd at den ikke har nogen at lege med når den nu er indekat.

• #8   11. apr 2006 har du prøvet med katte urt?
    gnid legetøjet ind i det og leg så med det så vil hun nok holde op.

Kommentér på:
Gode råd ønskes...

Annonce