935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvad kan jeres kat??? Hvad kan jeres kat???

Ja, bare får at få lidt gang i snakken, så kunne jeg da godt tænke mig at vide, hvad jeres katte kan:)
Min kan:
1) Sit
2) Dæk
3) Rul rundt (ikke hans bedste trick)
4) Stå på bagben
5) Sige miav (kræver dog en godbid, han kan miave af)
6) Give pote
7) Springe over små forhindringer og op på borde

Ja, det var så hvad min kats talent lige rakte til i denne omgang, men han er faktisk ret lærenem. Nu blev han jo også opdraget af enhund, da hans mor forlod ham som spæd, så det kan være derfor, det falder ham så naturligt...
Men hvad kan jeres super-katte???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan jeres kat???
  • #1   30. dec 2004 Okay:) Min kat er også meget indendørs (ikke fordi han ikke må komme ud, men han kan ikke lide det. Han har kattelem og det hele), så et eller andet aktivt skal han jo lave for ikke at gå i et med sofaen...

• #2   30. dec 2004 Min gamle kat kunne
    dæk
    sit
    og rul rundt (Især denELSKEDE han)

Desværre er han rendt væk :S

• #3   30. dec 2004 Er ved at lære Hr. Mortensen
    Dæk, rul rund og sit det klarer han fint bare man har en godbid!

• #4   30. dec 2004 He he, min kat gider ikke rigtig rulle rundt. Men stå på bagben, det er han helt syg med!
    Synd din kat er løbet bort...

• #5   30. dec 2004 Savner ham også bare RIGTIG MEGET!!!! Han var og bliver min bedste kat!

• #6   30. dec 2004 Det er trist, når man mister en ven man holder af. Jeg får de togså helt dårligt bare ved at tænke på, at min Oliver engang skal herfra. Jeg er virkelig glad for din tykke kat..

• #7   30. dec 2004 Felix har også lige været væk, så jeg ved hvordan det er. Jeg var helt ude af den.

Felix kan heller ikke rigtigt noget. Han har lært sig selv at åbne døre, og så har jeg lært ham at sidde på bagbenene.

• #8   30. dec 2004 Ha ha, Oliver har lært mig, at åbne køleskabet for ham, hvis han miaver højt og længe nok! Og tro mig, den kat er udholdende og har kraftige lunger. Jeg er sikker på, han har været operasanger i et tidligere liv...

• Susan T
    Susan T Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Katte: 3 Svar: 2
    #9   3. jan 2005 Min ene kat kan hoppe op på ens skuldre på kommando.... Men også af sig selv smiley det gør hamrende ondt hvis man ikke har en tyk trøje på... Men det er nu vældig sjovt alligevel...

• #10   11. jan 2005 lyder sjovt alt det jeres katte kan. min siger bare som en frø, og så laver den bobler ud a munden..hehe.
    tænkte på hvordan man lære en kat de ting?? som jeres kan..?
    knuzzer Charlotte.

• #11   28. jan 2005 Min gamle kat Malte kunne også en del tricks ..

1. Sit
    2. Give pote
    3. Dæk
    4. Springe op på ting
    5. Gå ind i sin transportkasse (lyder måske ikk af meget, men da jeg fik ham var han SKRÆKSLAGEN bare han så den)
    6. Agility (en lille smule)

Desværre forsvandt min lille skat jo .. Håber ikk han fik samme skæbne som vores nabos misser smiley
    Men udover disse ting jeg skrev ned, var jeg ved at lære ham at rulle rundt .. og komme når der blir kaldt ..

• chalotte a
    chalotte a Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #12   1. feb 2005 haisa min kat pulle har jeg lært at springe over forhendringer hun har spruget 45 cm =) og hun kan gætte hvad for en hånd man har en kattepille i ! og hun kan os sit men jeg øver mest i spring ! =) jeg bruger bare godbider når mig og pulle øver men det lydder da lidt spændene med den klikkere der =) knus chalotte a

• #13   1. apr 2005 min misters bedste trick er at sove eller jagte damer/mus og dåsemad

• #14   17. apr 2005 Min kan:

Sit
    Og konmmer når man fløjter eller siger hendes navn
    Så hun kender sit navn

• #15   23. maj 2005 Min kat sidde på komando, hvis jeg har en godbid smiley

Hvordan lære i jeres at rulle rundt? Vil vildt gerne have at min misser kan noget mere. Det er ek for sent når han kun er 1 år vel?

• #16   21. okt 2005 Altsååå ..
    Nu har jeg ikke trænet min kat som en hund smiley
    Men Emil kommer når man kalder , ellers kan han ikke sådan rigtig gøre noget på "komando" .
    Men hvis han ved at gå ind på mit værelse og jeg siger "nej" så går han ikke derind smiley
    Men ellers kan han ikke sårn rigtig noget?!

Kommentér på:
Hvad kan jeres kat???

Annonce