{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Kan jeres katte? {{forumTopicSubject}}

Kan jeres katte åbne lukkede døre?? Vores Chili har åbenbart fundet ud af hvordan man kommer ind af en lukket dør så da vi havde været i byen og havde lukket hende ude i gange og toilettet, så blev jeg noget mærkelig da jeg fandt hende inde i stuen i sofaen, hvor hun så havde tisset på et tæppe som lå i sofaen.. Tossede kat altså, så nu er vi nødt til at låse alle døre for hende fordi hun ellers kan komme ind haha!! Hvad laver jeres katte af skøre ting?
Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeres katte?
  • #1   12. nov 2010 det har vores killing på 14 uger også lige lært...

• #2   12. nov 2010 Det med at åbne døre er en af vores også 100-meter mester i.

Han åbner både døre der skal indad (væk fra ham selv) og dem der skal udad (mod ham selv). Til sidstnævnte hænger han fast i dørhåndtaget med forbenene og skubber på dørkarmen eller væggen med sit ene bagben.

Det kan godt være lidt irriterende når Herren åbner døren, når man er på toilettet smiley Og koldt, når han gør det, mens man er under bruseren.

smiley

• #3   12. nov 2010 Jeg blev bare overrasket over at hun lige pludselig lå inde i stuen så jeg kiggede først lidt surt på min kæreste og spurgte om han da for hulen ikke havde husket at lukke døren, og han blev bare helt paf og sagde at han jo havde lukket døren, så det kunne vi ikke forstå haha.. Det der nok var det irriterende element i det her var at hun havde tisset på et tæppe i sofaen så jeg måtte hen og vaske af med rodalon smiley

Har så efterfølgende kunne høre hvordan hun får døren op, og det gør hun ved at hoppe op af døren og så hænge sig fast på håndtaget og så kommer hun ind på den måde.
    Er da glad for at jeg ikke er den eneste som har en kat som er udbryder konge hihi

• #4   12. nov 2010 Ja miine Tyrker kan osse. Men det er meget normalt for racen at de nok skal løse det lille problem som en lukket dør. Så skal jeg være 100 % sikker på at en af kattene ikke kommer ud eller ind et sted den ikke skal være, så skal jeg huske at låse.

• #5   12. nov 2010 Det kan jeg så ikke prale med. Hvis døren står på klem og man ikke kan få hovedet igennem...ja så kan den ikke åbnes! Selvom de bare kunne skubbe den åben smiley

• #6   12. nov 2010 Haha okay så er jeg ikke den eneste som skal huske at låse døren hvis ikke katten skal komme ind alligevel hehe

• #7   12. nov 2010 Dem jeg har nu, kan heldigvis ikke, men har haft en der kunne, selv døren ud til kunne han få op, så vi måtte også låse, min hunkat elsker ligge i tomme cola kasser, den anden vil gerne sove i vasken på badeværelset.

• #8   12. nov 2010 Ja, vi har et par katte som også åbner døre, endda går dørene ind mod dem selv.

• #9   12. nov 2010 Ja, jeg må huske at låse soveværelsesdøren, når jeg lufter ud.

Men Linda, hvorfor lukke katten inde på badeværelset? :S

• #10   12. nov 2010 Tænker jeg os lige på hvorfor? Mine er i hele huset når vi ikke er hjemme untagen soveværelset. Samme er mine hunde.

• #11   12. nov 2010 Gitte J - Hehe, helt enig.
    Vi lukker dog døren ind til vores datters værelse, når hun skal sove smiley

• #12   12. nov 2010 Det er fordi hun ikke er renlig og tisser i alt hvad hun kan komme til når vi ikke er hjemme og hun gør det også når vi er hjemme, så vi lader hende være i gangen og på badeværelset hvor hendes bakke står. Det er fordi vi har haft hende til at gå frit i alle rum, men hun tisser så mange steder at det efterhånden har kostet os dyrt i både møbler og dyner og tæpper og håndklæder. Så jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre ellers.. Har virkelig prøvet ALT smiley Jeg synes også det er synd, men hvad søren skal jeg gøre, har ikke råd til at købe nye ting hver gang hun ødelægger noget smiley

• #13   12. nov 2010 Jeg ved godt det ikke er det bedste, men har i andre forslag er jeg mere end åben for det. Hun er min øjesten, men samtidig frustrerer hun mig virkelig med det hun gør. Hun er en meget nervøs kat som ikke klarer forandringer ret godt og hun har aldrig været helt renlig, så jeg har gjort det for at mindske skaderne. Har i nogen forslag til hvad jeg ellers kan gøre? Har feliway i stikkontakten, og forsøger at have de samme rutiner hver dag.

• #14   12. nov 2010 Har du prøvet at snakke med din dyrlæge om det ? Måske Zylkene kunne være en mulighed.. .

• #15   12. nov 2010 Ja det har jeg, og hun sagde at vi nok skulle acceptere at hun ikke er helt renlig, og hvor er det svært for jeg elsker hende jo. Ja måske jeg også skal prøve zylkene sammen med feliway

• #16   12. nov 2010 Zylkene hjalp på min kat, som gik hen og blev urenlig..
    Har du fået undersøgt om hun har en luftvejsinfektion ?

• #17   12. nov 2010 Hun er neutraliseret, det blev hun i maj måned fordi vi troede det ville hjælpe på hendes urenlighed. Vi købte hende da hun var 6 mdr. hvor hun boede ved en kvinde med to små børn som var meget hårde ved hende og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er klar over hvor gammel hun var da de fik hende smiley Men hendes problem var også ved hende vi købte hende af, så jeg tror virkelig at hun er blevet traumatiseret af de børn. Det som irriterer mig mest er at vi fik af vide at hun var 100 % renlig, men det er hun jo langt fra smiley

• #18   12. nov 2010 Jeg mødte hende vi købte hende af oppe i vores lokale indkøbscenter og der fortalte den ene dreng at Chili havde tisset i hans sækkestol og i andre ting.. Ja ja børn fortæller jo sandheden

• #19   12. nov 2010 Jeg mente selvfølgelig om du har fået undersøgt om hun har en urinvejsinfektion ? smiley

• #20   12. nov 2010 Ja det har jeg, og der var ikke noget der, så jeg kan ikke lige ellers finde anden forklaring end at hun simpelthen ikke er renlig og at det har noget at gøre med hendes fortid. Jeg vil IKKE af med hende for jeg elsker hende, men det gør mig trist at vide at det er dem som fik hende da hun var helt lille som har været medvirkende til at hun er blevet som hun er!!

• #21   12. nov 2010 Jeg vil anbefale dig Zylkene. Det hjalp her.
    Snak med din dyrlæge om det.

• #22   12. nov 2010 Det vil jeg prøve og mange tak smiley

• #23   12. nov 2010 Husk endelig at komme med en update smiley

• #24   12. nov 2010 snupper lige nogle gode råd. smiley
    tak alle sammen , eller især Elisbeth tror min mis skal prøve det også han er nemlig stresset og blevet lidt urenlig :S

Kommentér på:
Kan jeres katte?

Annonce