{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal katten holdes...
  • #1   20. jun 2006 Ok.... hmm... blev jeg jo ikke meget klogere af.. men lidt...
    Jeg kan snart heller ikke vente mere.... er s- - - - spændt..... Og tak....*sss*

Naja

• #2   20. jun 2006 Naja- Jeg skal nok vise dig hvordan smiley

• #3   20. jun 2006 Tina.... tak søde.. der står i deres beskrivelse at de skal have en lang og smidig krop så de skal nok strækkes... men har jo hørt noget om at bengaler ikke altid er til at få til at makke ret.... men jeg øver derhjemme med dem...

Julie... glæder mig til du kommer forbi...

Naja

• #4   20. jun 2006 Iiih hvor kan jeg godt forstå du er spændt. Skulle også selv have været med på Dragør-udstillingen med den bette, men da en uventet regning er dukket op, har jeg været nødt til at trække min tilmelding tilbage, og heldigvis havde jeg ikke betalt endnu.
    Havde ellers sådan sat min næse op efter det, og er sikker på at det nok skulle have blevet sjovt.
    Skal nok tænke på Jer, og håber at det kommer til at forløbe godt med dine smukke katte.. :0)

• #5   20. jun 2006 Camilla... Du kan da komme ud og kigge.....

Naja

• #6   20. jun 2006 Hej Naja
    Det bliver da rigtig spændende...

Naja... Et eller andet siger mig, at din bengaler, skal præsenteres i stil med en abby... sørg for at din kat lærer at slappe af, når den ligger i dine hænder og så giv den et naturligt stræk. det er vigtigt, at din kat er tryg ved situation og føler sig sikker i dine hænder... Ellers bliver det lige som at holde en ål....

Du mærker hurtigt, hvornår den slapper af... Det værste du kan gøre, er at komme til at HOLDE den fast eller klemme den. Katte hviler mere, hvis de mærker en sikker hånd, det giver dem mere ro!! pøj pøj

• #7   20. jun 2006 Holder man en british shorthair som man holder en perser?

• #8   21. jun 2006 hvordan holder man en huskat? hvor kan man finde de forskellige "holde måder" ?

• #9   21. jun 2006 Marie: En huskat holder man som man synes det passer til kattens kropsbygning og som katten vil finde sig i at blive holdt.

Jeg står altid bare med Gizmo på armen som jeg ville gøre det herhjemme. Han har det bedst når han kan hænge hen over min overarm - og han er alligevel for tung til at jeg kan stå med ham i strakte arme (gyyyyyyser ved tanken).

Så hvis du har en langlemmet slank huskat, så prøv om den vil finde sig i stræk, hvis du har en tætbygget kort huskat, så prøv at folde/pakke den.

• #10   22. jun 2006 Ja, det afhænger også af katten.. May finder sig gerne i at ligge strakt ud i længere tid, det er faktisk hyggeligt..
    Mea synes at det da er noget pjat, jeg kan jo bare sidde på armen ;o)
    Gizze - Men du kender jo begge mine.. Hvordan vil du foreslå at jeg præsenterer dem bedst? (vi er jo heldigvis ikke konkurrenter, hehe)

• #11   22. jun 2006 Eva: Prøv at stil dig foran et spejl med kattene i armene (altså ikke på en gang *G*) og se hvad du synes ser bedst ud. Hvis May ser godt ud i stræk, er det jo perfekt når hun gider det. Mea kan du så bare stå med på armen, måske på en måde så du synes hun ser perfekt ud.

Nææh, vi er jo ikke konkurrenter.....med mindre vi ender som bedste han og hun - så skal vi slås ;o)

• #12   22. jun 2006 Hehe.. Ja, men det tror jeg nu ikke heelt mine gør.. I hvert fald ikke May.. Og Mea er blevet lidt buttet efter hun blev sterilliseret, så hvis hun vil finde sig i det på udstillingen er hun også bedst strakt ud.. Gik nemlig også hjem og kiggede i spejlet.. Og Mea finder sig sådan nogen lunde i det.. Men May kan bare ligge der til mine arme ikke kan mere.. Hun er også en af de få katte jeg har kendt som man bare kan tage op og vippe om på ryggen, hvor hun ligger og nyder det..

Kommentér på:
Hvordan skal katten holdes...

Annonce