{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katten skal udenfor ?
  • #1   14. sep 2008 forstår ikke helt hvad du mener. vil du have den udenfor uden sele eller med sele ??

• #2   14. sep 2008 uden

• #3   14. sep 2008 altså planen er jo lige som med som mange andre katte at bare kunne løbe rundt udenfor, men hvordan ved man den kommer tilbage igen ? er det bare at tage chancen ?

• #4   14. sep 2008 du skal som start holde hende inden for i mindst 14dage til 3 uger.
    også skal du bare åbne døren og lade den gå udenfor i sig eget tempo . ikke noget med at bære den udenfor. sæt dig måske ude i haven og åben døren. den vil nok sidde i døren og kigge meget længe.

husk og sørg for at den er øremærket eller chippet og passet med vaccine inden du lukker den ud .

vores er altid kommeet tilbage og alle min mors katte har været udekatte . for hun har altid boet gode steder hvor der ikke er en vej lige op til

• #5   14. sep 2008 hvis det er muligt ville jeg nok osse vente til vejret blir lidt bedre smiley men det kan sagtens lade sig gøre snart vent lige et par uger mere til den er noget ældre

• #6   14. sep 2008 okay super jeg går ud med den en halv til en hel time om dagen i sele ..

• #7   14. sep 2008 vi kan næsten ikke gå ud uden tilller er der med det samme .. og når vi kommer hjem er den der med det samme foran døren ..

• #8   14. sep 2008 Jeg har slet ikke nerver til fritløbende katte, ikke efter at min Coco blev ramt af en bil og måtte lappes sammen for næsten 8.000 kr og måtte igennem flere operationer. Nu har mine katte i stedet en stor indhegnet baghave at boltre sig i.

En killing på 16 uger er efter min mening alt for lille til at rende frit. Den risikerer at rende ind på andre kattes territorium og blive jaget af hækkenfeld til så den ikke kan finde hjem. Jeg ville nok vente til den i hvertfald var over et halvt år gammel med at lukke den ud for alvor, med mindre den skal gå i en indhegning.

• #9   14. sep 2008 vi bor til leje så vi må ikke hegne ind smiley

• #10   14. sep 2008 tja

• #11   14. sep 2008 Du kan også lave en løbegård til dem?`
    Min onkel bor til leje, og har to katte, og han har en fin løbegård i haven.. smiley Du kan jo altid prøve at høre boligforeningen.
    Jeg vil råde dig til ikke at lukke din kat ud.
    Der er simpelthen så mange risicsi forbundet med at have en udekat.
    Du skal overveje om de er det værd. Er det det værd at din kat har kunnet løbe frit, den dag den ligger smadret i en grøft af en bil, eller skudt hul i af en eller anden galning? Det lyder hårdt, men sådan ser verden ud for rigtig mange katte. Der er også folk der bevidst kører dem ned, opdrager deres hund til at jage katte, voldsomme slagsmål med andre katte, at nogen stjæler den, sygdomme, og alt muligt andet.
    En kat kan have et superdejligt liv indenfor. Man kan jo evt gå ud med den med sele.

Mvh. Zabrina.

• #12   14. sep 2008 ved det godt .. men det var kun lige på grænsen vi fik lov til at have kat .. det er privat vi lejer det vi bor i ..

• #13   14. sep 2008 Tror du så ikke at udlejeren vil være endnu mere træt af det når katten render frit?

Kommentér på:
katten skal udenfor ?

Annonce