589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

At stemme på katten - ikke på personen At stemme på katten - ikke på personen

Hvor er jeg altså træt af, at nogle herinde mener, at det skal gå ud over mine katte, at de har fået en advarsel eller andet som relaterer til HA-virksomhed (hvis man kan sige det sådan).. Nu har jeg flere gange oplevet, at nogle går ind og giver alle mine tre katte en "lav"-stemme, fordi de er sure og fornærmede over, at de har fået en irettesættelse eller slettet en ulovlig annonce.

Helt ærligt, stem dog på katten, istedet for den som ejer katten! Det er jo tydeligt at den slags stemmer er givet, kun fordi man er sur på mig. Hvis folk giver middel eller lav fordi de vitterlig ikke bryder sig om katten (eller kattens profil), jamen det kan da undrer mig at man gider gøre det, men det er hvad det er.. Den anden form for lav.stemmer som udelukkende er møntet på ejer, det er da under lavmålet smiley

Jeg har nu fravalgt stemmer på mine katte, for jeg gider simpelthen ikke den barnagtige adfærd (ja, jeg er måske også barnlig fordi jeg lader mig gå på af det, men synes bare ikke det kan være rimeligt). Jeg håber dog at de som kan lide mine katte, skriver en sød kommentar istedet for en stemme smiley

Har I også oplevet at få den slags stemmer, fordi nogen har et eller andet udestående med jer? Jeg synes det er latterligt at folk opfører sig så barnligt.

Så, nu fik jeg luft smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At stemme på katten - ikke på personen
  • #1   12. mar 2010 Jeg synes det sker tit.

Det er for dumt at give sådan en form for en hævn stemme

• #3   12. mar 2010 Lisbeth - Tak for din opbakning, så er det altså ikke mig der er helt forkert på den smiley

Jamen du har helt ret, der er også alt for mange som afviser katte pga. nogle selvopfundne regler.. Tit viser det sig faktisk at være en fejl, hvis blandingskatten står som en eller anden race, og så er det jo fint bare at fortælle vedkommende at der er en kategori som hedder "blanding". Så synes jeg de plejer at være flinke til bare at flytte den..
    Den med at der skal være mindst 5 billeder er også kun en anbefaling, men mange tror det er en regel og afviser..

Synes folk skal tænke på at behandle andre, som de gerne selv vil behandles smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #4   12. mar 2010 Et lille godt citat. smiley

Det er uvenligt og intolerant at se ned på andre, fx pga. deres holdninger, vaner eller HA. job og viser mere om den, der ser skævt, end den der bliver set skævt på.

• #5   12. mar 2010 Janne
    Du har helt ret, ved også godt det siger mere om dem der gør det.. Det er bare svært at ignorere det synes jeg..

Susanne
    Kan godt forstå du ihar fravalgt at modtage stemmer. Det kan da ikke passe at folk lader det gå ud over vores katte, fordi de er sure på os..

• #6   12. mar 2010 det er skrækkeligt at folk er på den måde... ved min datter havde mange problemer i starten herinde fordi hun havde sat den ene af sine katte forkert, hun flyttede den så, men chikanen forsatte indtil hun blokkede personen... ja der er nogle regler for at begå sig herinde men igen husk på det er kun en side hvor vi alle gerne skulle komme og fortælle om alle de dejlige katte der er rundt i landet,, vi skal nyde godt af hinandens råd og ikke køre på hinanden

• #7   12. mar 2010 Jeg frabeder mig bedømmelser - pokker om mine pæne katte skal nedstemmes fordi nogen syntes jeg er en dum kælling.

Nogen gange tror man ikke det er voksne mennesker

• #8   12. mar 2010 Ulla
    Lige præcis, somme tider tror jeg også det er børnehavebørn vi har med at gøre.. Men desværre nej, det er voksne mennesker der opfører sig sådan :-S

• #9   12. mar 2010 Hvem f... var det nu der satte mig i fryseren....Nårh det var vist ikke dig Camilla, men jeg må da straks i børnehaven og give dårlige stemmer *gg* NOT folk er lidt morsomme nogle gange, og alt for nærtagende.

Ej Lis, jeg vil da gerne give stemmer til dine misser :o( Nårh nej jeg syntes jo ikke du er en dum kylling, killing, k....ælling ;o)

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #10   12. mar 2010 Enig i at det bare er for latterligt.
    Lige så latterligt som at sætte folk på filter, fordi de er nogle sure koste.

Imødeser nu en masse lav stemmer på mine katte, men det siger mere om dem der liver lav, end dem hvis katte får lav stemmerne.

• #11   12. mar 2010 Okay jeg har så for første gang tjekket mine kattes stemmer fnis og jeg er åbenbart ikke muggen, bisset, sur eller kællling nok. *gg*

Jeg vil altså også være HA'er.... følger der en vest med ?? *gg*

• #12   12. mar 2010 DK * Fabis
    Jeg har skam heller ikke oplevet det, FØR jeg blev HA'er.. Så det er åbenbart en af "goderne" smiley

Du kan godt få en vest, men rygmærket må du selv brodere smiley

• #13   12. mar 2010 Griner... okay så skal det være en bad ass skovmis på ryggen, med teksten HA Bissen, så er jeg sej til sommer på min lille gule have traktor. ;o)

• #14   12. mar 2010 Haha, det lyder da som en super idé smiley *GG*

• #15   12. mar 2010 **Det kan da ikke passe at folk lader det gå ud over vores katte, fordi de er sure på os..**

Jeg tror, at kattene er totalt ligeglade, om de så fik tusind lav-stemmer smiley

• #16   12. mar 2010 Har oplevet fuldstændig det samme smiley jeg skrev til en 12-årig pige herinde, som havde en kat, jeg var interesseret i at købe. Da jeg stilte et spørgsmål, svarer hun utrolig flabet igen, og jeg skriver til hende, at jeg håber katten får et godt hjem, for det ville ikke blive nemt med hendes holdning. Derefter blokerede hun mig, og gav min kat, Molly, en "lav" stemme. Utrolig det skal gå ud over min søde kat, at hun tilsyneladende, åbenbart ikke kunne lide mig.

• #17   13. mar 2010 Ja jeg synes også det er latterligt, men mon ikke vi alle næsten har prøvet det.. Jeg har faktisk også tænkt på, at jeg ville frabede mig bedømmelser på mine katte, men må altså indrømme, at jeg ikke kan finde ud af, hvordan jeg gør...hihi... Nogen der kan fortælle mig det ?

• #18   13. mar 2010 Yvonne
    Under din profil kan du vinge af, om du ønsker stemmer på katte.

• #19   13. mar 2010 Takker for info smiley Prøver om jeg kan finde stedet smiley

Kommentér på:
At stemme på katten - ikke på personen

Annonce