{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

At stemme! {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet medlem herinde igår - Så jeg er ret ny hehe.
Jeg synes det er et rigtig fedt sted det her.
Og det der med udfordringerne er en rigtig sjov idé! =D

Desværre opdagede jeg til min store ærgrelse, at det slet ikke er så fair, som jeg naivt nok troede.
Folk herinde rotter sig sammen og laver aftaler "Hvis i stemmer på min kat, stemmer jeg på jeres".

Er det bare mig - eller ødelægger det ikke legen en hel del?

Hilsen Nille'n

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At stemme!
  • #1   10. jul 2005 Umiidelbart tror jeg det er meget fair herinde... Der vil selvfølgelig altid være nogle der bytter stemmer, men har opdaget at der er mange der er ved at vinde den ene af deres udfordringer, er ved at tabe en anden, selvom de har postet et indlæg hvor de gør opmærksom på deres udfordringer.

Herinde er det meget mere fair end på bilgalleri f.eks. Hvis man derinde poster et indlæg med at de har udfordringer igang, stemmer folk automatisk på den anden bil.

• #2   10. jul 2005 Det er sq ærgeligt sådan noget!

Umiddelbart synes jeg også det så fair nok ud - det var først da jeg så hvor mange herinde der lavede indlæg med "stem på min kat" - "okay hvis du så stemmer på min" at jeg blev sådan lidt skuffet.

Men jeg håber da også at langt de fleste, synes det er sjovest hvis det går rigtigt til =D

• #3   10. jul 2005 Ja det er da noget pjat hvis alt for mange gør det....

• #4   10. jul 2005 Jeg har som reglen stemt på de udfordringer de snakker om i forvejen, men kan forstå dem hvor en udfordring står 50-50 og den er ved at løbe ud, der er det fair nok lige at lave et indlæg og sige, "nogen der mangler at stemme?"
    Stemmer altid på den jeg bedst kan lide uanset hvilke indlælg de skriver... smiley

• #5   10. jul 2005 Lena -- Så kan de lære det *GG*

• #6   11. jul 2005 Ved ikke om andre ikke stemmer fair, men jeg stemmer i hvert fald altid på den kat jeg bedst kan lide smiley

Kommentér på:
At stemme!

Annonce