415 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
kattebakke med lem kattebakke med lem
Hvordan lærer man sin kat, at gå i lukket kattebakke? min vil nemlgi ikke
0 synes godt om
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 219
da de havde lært at gå ind i en lukket uden låge gjorde jeg det at jeg vidste dme hvordan de kom ind i kattebakken ve at åbne lågen og så kom de ind i kattebakken også gik de selv ud og det har virket siden...
håber du ku bruge det
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 58 Svar: 311
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Kattene foretrækker at sidde med hovedet udenfor i den friske luft, og jeg kan godt forstå dem. Det må ikke være rart at sidde i en koncentreret hørm uden mulighed for udluftning
Det forudsætter også en meget stor kasse, da katten ellers ikke har mulighed for at dreje sig rundt og komme til at dække til uden at træde i urin og afføring.
Mine bakker er meget store, og alligevel går kattene uden for bakken, vender sig og dækker så til, når de har været på den.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Min Bjarne sætter sig altid, så han har halen udenfor. Det ser ret festligt ud med en elegant sitrende hale
(ja, min slet skjulte hensigt er at overtale dig til at tage lågen af ;))
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Madeleine ser ikke ud til at have noget imod der ikke er låg på heller
Og jeg kan godt forstå dem, jeg gider heller ikke sidde på et lukket toilet udne ordenlig udlufting når jeg laver stort
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Mine katte bryder sig ikke om at man kan kigge på dem når de sidder og tisser osv, så derfor synes jeg det er fint med en lem. Desuden undgår man at de skraber en masse grus ud på gulvet (mine skraber nemlig MEGET rundt :))
Der er også udluftningshuller i min bakke, og så bliver der desuden gjort rent flere gange om dagen + de har grus der dufter lækkert af babypudder, så det der med en værre hørm, kan man altså sagtens undgå.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
kattebakke med lem