Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattebakke med lem
  • #1   21. sep 2009 da jeg fik mine fik jeg a vide a dem der havde dem at de ikke ville gå ind i en lukket bakke med eller uden låge...

da de havde lært at gå ind i en lukket uden låge gjorde jeg det at jeg vidste dme hvordan de kom ind i kattebakken ve at åbne lågen og så kom de ind i kattebakken også gik de selv ud og det har virket siden...

håber du ku bruge det

• #2   21. sep 2009 Kenzo kunne heller iik finde ud a det i starten . Så stod han bare ude foran og daskede med poterne til lemmen . Men jeg begyndte at åbne lemmen for ham, sådan halvt, så han selv sku skubbe resten op, og efterhånden lærte han at gøre det hele selv smiley

• #3   21. sep 2009 Jeg har fjernet lemmene i alle min bakker.
    Kattene foretrækker at sidde med hovedet udenfor i den friske luft, og jeg kan godt forstå dem. Det må ikke være rart at sidde i en koncentreret hørm uden mulighed for udluftning smiley

Det forudsætter også en meget stor kasse, da katten ellers ikke har mulighed for at dreje sig rundt og komme til at dække til uden at træde i urin og afføring.

Mine bakker er meget store, og alligevel går kattene uden for bakken, vender sig og dækker så til, når de har været på den.

• #4   22. sep 2009 Det første jeg gjorde, da jeg havde købt kattetoilet var at fjerne lågen. Kunne slet ikke forestille mig at mine katte skulle være så lukket inde mens de er på toilet. Tror heller ikke de ville acceptere lågen... eller kunne være der.
    Min Bjarne sætter sig altid, så han har halen udenfor. Det ser ret festligt ud med en elegant sitrende hale smiley Der ville heller ikke være plads til halen, hvis der var låge i.

(ja, min slet skjulte hensigt er at overtale dig til at tage lågen af ;))

• #5   22. sep 2009 Og forresten - heller ingen grund til at gøre bakkerengøring mere besværligt end nødvendigt. Jeg hader at gøre den top ren, men slipper da for lågen smiley

• #6   22. sep 2009 Min gider heller ikke med låg, så han har fået lov at undvære smiley

Madeleine ser ikke ud til at have noget imod der ikke er låg på heller smiley

Og jeg kan godt forstå dem, jeg gider heller ikke sidde på et lukket toilet udne ordenlig udlufting når jeg laver stort smiley

• #7   22. sep 2009 mine lærte det hurtigt. Løftede dem gennem lemmen EN gang og derefter kunne de sagtens finde ud af det selv.
    Mine katte bryder sig ikke om at man kan kigge på dem når de sidder og tisser osv, så derfor synes jeg det er fint med en lem. Desuden undgår man at de skraber en masse grus ud på gulvet (mine skraber nemlig MEGET rundt :))
    Der er også udluftningshuller i min bakke, og så bliver der desuden gjort rent flere gange om dagen + de har grus der dufter lækkert af babypudder, så det der med en værre hørm, kan man altså sagtens undgå.

• #8   22. sep 2009 *Middi & Lille-Mis * - Selvom mine ikke har låg på, går jeg da heller ikke hen og kigger på dem når de er i bakken.

• #9   22. sep 2009 nej selvfølgelig smiley men nu har jeg en søn også, og som han render rundt kan han godt finde på at kigge på dem, og hinanden vil de helst heller ikke have til at glo når den anden sidder i kassen smiley

Kommentér på:
kattebakke med lem

Annonce