Har i tid at hjælpe mig? {{forumTopicSubject}}
Kan ikke finde mit indlæg, så jeg prøver lige igen.
Har i tid til at hjælpe mig?
11 minutter siden
Jeg mangler 50 besvarelser på mit spørgeskema, hvilket jeg slog op for et par dage siden, så jeg håber der er lidt flere der har lyst til at hjælpe mig i mål? .
Jeg vil kort forklare hvem jeg er, og hvorfor jeg har brug for jeres hjælp til at besvare dette spørgeskema.
Mit navn er Maria, og jeg studerer til markedsføringsøkonom, hvilket jeg bliver færdig med til sommer. Jeg har skulle skrive en hovedopgave, og derfor skulle vælge et firma/case som jeg har skulle lave min opgave ud fra.
Jeg valgte et firma, der er i opstartsfasen til at sælge kattefoder online, jeg sidder ikke i denne virksomhed, men som studerende og skal foretage analyser for denne virksomhed, som selvfølgelig kan komme dem til gode, men som primært er til at besvare min problemformulering, som lyder på: Hvordan de kan etablere sig bedst muligt på det danske marked, for kattefoder. De fokuser på lidt dyre dansk produceret kattefoder, til killinger, senior, allergi kattefoder, med forskellige indhold, som er i super god kvalitet. Grundet at jeg netop ikke ville virke som om jeg reklamer for firmaet, men at det skal bruges til en opgave, vælger jeg ikke at skrive så meget mere om selve virksomheden.
Jeg har fået en masse svar fra andre katteelskere i forvejen, det er super med alle jeres tilbagemeldelser, disse kan jeg bruge til at forbedre dette spørgeskema. Så jeg takker mange gange!
Grunden til at jeg skal vide noget om jeres bopæl, alder mv. er for at vide hvordan og hvor de muligvis skulle rette deres markedsføring hen ad.
Der er mangler i spørgeskemaet, men desværre ikke kan rettes, så jeg håber i vil svare så godt i nu kan.
Spørgsmålene er dog relevante i den forstand, at jeg kan besvare min problemformulering med disse spørgsmål, og programmet dette er lavet i, giver ikke altid lov til flere svar, samt uddybende svar. Så det er gjort så godt som muligt, men takker igen for jeres tid og jeres svar.
Jeg håber meget i vil hjælpe mig, dette tager 10 min.
På forhånd mange tak, for alt jeres hjælp.
I skal blot klikke på linket, forneden.
https://survey.enalyzer.com/?pid=ficf7put
Mange hilsner Maria Hansen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
maj 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 305
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 13 Svar: 612
Men dog synes jeg nogle af de første punkter mangler muligheden for at kunne sætte flere kryds. F.eks. Under valg af fodermærke osv. Jeg benytter mig af flere produkter, og dette fremgår ikke af min besvarelse da dette ikke var muligt.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
maj 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Tak for jeres hjælp
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 947
Janne, ja det ku jeg så ikke lige få den til ...
Har i tid at hjælpe mig?