Har i tid at hjælpe mig? {{forumTopicSubject}}
Kan ikke finde mit indlæg, så jeg prøver lige igen.
Har i tid til at hjælpe mig?
11 minutter siden
Jeg mangler 50 besvarelser på mit spørgeskema, hvilket jeg slog op for et par dage siden, så jeg håber der er lidt flere der har lyst til at hjælpe mig i mål? .
Jeg vil kort forklare hvem jeg er, og hvorfor jeg har brug for jeres hjælp til at besvare dette spørgeskema.
Mit navn er Maria, og jeg studerer til markedsføringsøkonom, hvilket jeg bliver færdig med til sommer. Jeg har skulle skrive en hovedopgave, og derfor skulle vælge et firma/case som jeg har skulle lave min opgave ud fra.
Jeg valgte et firma, der er i opstartsfasen til at sælge kattefoder online, jeg sidder ikke i denne virksomhed, men som studerende og skal foretage analyser for denne virksomhed, som selvfølgelig kan komme dem til gode, men som primært er til at besvare min problemformulering, som lyder på: Hvordan de kan etablere sig bedst muligt på det danske marked, for kattefoder. De fokuser på lidt dyre dansk produceret kattefoder, til killinger, senior, allergi kattefoder, med forskellige indhold, som er i super god kvalitet. Grundet at jeg netop ikke ville virke som om jeg reklamer for firmaet, men at det skal bruges til en opgave, vælger jeg ikke at skrive så meget mere om selve virksomheden.
Jeg har fået en masse svar fra andre katteelskere i forvejen, det er super med alle jeres tilbagemeldelser, disse kan jeg bruge til at forbedre dette spørgeskema. Så jeg takker mange gange!
Grunden til at jeg skal vide noget om jeres bopæl, alder mv. er for at vide hvordan og hvor de muligvis skulle rette deres markedsføring hen ad.
Der er mangler i spørgeskemaet, men desværre ikke kan rettes, så jeg håber i vil svare så godt i nu kan.