Mit besøg hos en kvaksalver :) Mit besøg hos en kvaksalver :)
Hvad gør man ikke af desperation?
Jeg har opsøgt en healer der kunne kurere lidt af hvert, så jeg gik fortrøstningsfuld men skeptisk derhen i dag.
Jeg kunne ikke lade være med at grine.
Hun spurgte om navn og stjernetegn.
Sagde nogle ord der passede perfekt på mig - så vidt så godt.
Så havde jeg tilsyneladende en masselagret i maveregionen, stress, angst, problemer osv.
Min aura var skæv - meget skæv, så den skulle rettes.
Det foregik med en ordentlig omgang roderi i mit hår! Nå ja, det var ikke hendes hænder der gjorde det, det var ånderne.
Så så hun mig som barn og nævnte alder hvor der havde været mange problemer og en konfirmation der ikke gik efter planen.
Jeg var storesøster og mine forældre var skilt. Hm. Så fandt hun sygdomme - flere end den jeg kom for, men én kunne hun ikke finde - epilepsi. UHA! Sådan noget var hun ikke i stand til at se
Så fandt hun min astma - korrekt og så gav hun sig ellers til at røre og ryste som en sindssyg;)
Jeg rev det onde ud af min mave - det lignede at hun fiskede organer ud og hun lavede åndelig kirurgi på min arm - det gjorde sgu ondt, men det ville det nok have gjort alligevel")
Da jeg fortalte hende at jeg var lillesøster og at jeg ikke havde børn (det mente hun), så havde min storesøster børn som jeg passede med stor iver - hun har heller ingen børn:)
Så fortalte jeg at mine forældre snart havde guldbryllup - uha, så havde hun stillet ind på den forkerte kanal:D.
Det var næsten sjovere end at komme i tivoli:D
Så pas på derude, der er kvaksalvere der venter på at I kommer langt nok ud.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 383 Katte: 4 Emner: 189 Svar: 7.268
Så nu har hun en klemme på mig - i morgen ringer jeg og spørger efter et kontonr. - men det kan jo være at det er uden kvittering, men så tøver jeg altså ikke med at ringe til SKAT!
aug 2010
Det var nok åndeuddrivelse:)
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
aug 2010
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
aug 2010
Har i set Ghost?
Hun mindede mig om hende.
Hun kendte også en der kunne legeterapi med dyr........ spooky
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
aug 2010
"Neeejjjj hvordan har du det?" "Ligesom i går" kom det tørt fra mig.
Nå, nå, nå, ææææhhhh........ måske virker det først efter et par dage....... .
Så kom pengene på disken!
Kvittering? Ja uuuuuha! Det skulle jeg endelig have det havde hun da nær glemt - vel havde hun da ej, der gå da noget udenom "Skattefar".
Måske skulle de også kigge alternative behandlere i (tarot)kortene, der går vist penge udenom skattefar - og det er da ikke kun hos hende.
Kirch:
Jeg er ked af det, men denne opkevelse har fået mig til at mistro folk der healer. Det er sørgerligt at der er nogen der spinder guld på folks dårligdomme og desperation og jeg tror at denne dame blot var én af de mange derude - og hvordan finder man en der kan noget???? Akupunktører og zoneterapeuter har uddannelser bag sig men dette er noget man tror på - tror jeg.
Jeg blev lige introduceret for hendes englekort......................... Jeg trak et kort, læste op hvad der stod og hun bladrede i en folder for at finde svaret....
aug 2010
aug 2010
aug 2010
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
aug 2010
Hende her forlangte dog ikke at man skulle stoppe med medicin, så var jeg også flygtet, men det ser man jo også visse meget kristne grupperinger (der var et par på Sjælland de blev vist dømt for kvaksalveri).
Denne historie håber jeg også er blevet læst af en bruger, der var så desperat efter at finde sin forsvundne kat, så hun havde fundet én der kunne se igennem kattens øjne.
Hvis du er derude, så vær skeptisk - ja lad være.
Jeg gik ind til hende uden forventninger om at kunne blive hjulpet og jeg kom ud med det resultat at jeg havde spildt min penge. Jeg må bare konstatere at det var min desperation er drev mig, så den må jeg tøjle.
Men sidder der nogen bag skærmen der har gode erfaringer med alternativ beh. af nervesmerter, så send mig en pb.
God weekend allesammen
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
aug 2010
Jeg er iøvrigt glad for din indstilling til at der ikke må komme penge imellem...
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
Den bedste oplevelse, eller mest reelle af slagsen, jeg har haft med det alternative, var som barn, da mine forældre i desperation prøvede lidt af hvert, så vidt jeg husker var det en homøpat som ærligt sagde han intet kunne gøre.
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
Hun satte stille new-age musik på kassetteafspilleren (jeg skrev jo, at det er mange år siden!) og vi sad helt stille, hun med lukkede øjne i ca. 5 minutter. Så sluttede musikken og hun satte et tomt kassettebånd i optageren. Så begyndte hun at fortælle om mig og mine styrker, problemer og forskellige muligheder.
Jeg tudbrølede i ca. 1½ time, mens hun fortalte, så der var god brug for servietterne.
Jeg betalte 450,- kr. og fik båndet med hjem, hvor jeg straks faldt i søvn på sofaen. Næste dag ville jeg høre båndet igen, men efter få minutter faldt jeg i søvn igen. Sådan gik det mange gange. Jeg har båndet endnu, og hvor var hun dog præcis.
Den clairvoyante kvinde har jeg ringet til ved en senere lejlighed, men hun er holdt op, da det belastede hende og hendes familie for meget, med al den energi hun brugte på alle mulige andres problemer.
Derfor har jeg forsøgt mig hos andre "clarivoyante", "spåkoner" og hvad de nu kalder sig. Fælles for de andre, jeg har konsulteret, har været, at de prøvede sig frem og spurgte om en masse... og ikke fortalte noget som helst brugbart.
De allerbedste hilsener
aug 2010
Via Facebook fik jeg kontakt til fler her i byen der har prøvet meditation mod smerter.
Jeg havde jo den healer i hovedet såååååå..... men prisen var aldeles fair, så jeg var til 1 session i går aftes og øjjjjjjjjjjjjj det var underligt.
Plantet på en stol i en cirkel med et lysfad i midten, skoene af, en pude under rumpen, et glas vand og så ellers i gang til noget havbrus/fuglesang musik.
1 træning i åndedrætsøvelser med åbne øjne, så med lukkede og så blev man sendt på en personlighedsrejse!
Jeg har aldrig været med til noget lignende. Uden jeg kunne styre det tudede jeg i vilden sky og det var hverken en tur tilbage i livet eller noget, men det handlede om at tage imod......
Det var så spooky, men det skal helt sikkert prøves igen.
Her fandt jeg én der kunne noget.
He.... jeg ville så lige meditere i formiddags - resultat - 3 timer i drømmeland
Tror ikke jeg er så dygtig endnu ;).
Tænk: På et tidspunkt skulle vi guide en farve hen hvr det gjorde ondt - det varmede helt vild og det gjorde overhovedet ikke ondt imens jeg havde farven henne over smerten..
Nå, men Vivaldi må findes frem
Bagefter fik jeg en "enetime" hos hende og da jeg fortalte i nuancer hvad jeg havde oplevet, ramte hun bare plet med de "problemer" jeg aldrig har tænkt på som et problem.
Jeg fatter det ikke.
Mit besøg hos en kvaksalver :)