935 visninger
|
Oprettet:
Nytår? {{forumTopicSubject}}
Mig og min kæreste skal ikke holde nytår hjemme iår, men kattene er stille og rolige og har ikke noget imod fyrværkeri eller andet.
Men det er ikke det der er mit store problem.
Kattene er jo indekatte og jeg er SÅ bange for indbrud?!
Ikke det at mine ting ville blive taget/rodet rundt/smadret, men simpelthen at indbrudstyvene jo ikke lige tænker; hov de her katte, de må ikke løbe ud ..
Hvad gør I (hvis i ikke skal være hjemme?)
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
sådan en har jeg faktisk, den er bare ikke installeret endnu.
Vi kommer til at have to biler i indkørlsen og lyset tændt og tv'et ligeså ..
men er stadig nervøs!
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Jeg frygtede det også sidste år (til jul) og tog min kat med ud til mine forældre. Var simpelthen for ræd for at hun ville løbe væk
Og tro det eller ej, men en af mine naboer havde indbrud (Boede meget kompakt med mine naboer i noget rækkehuslignende helt plant ved jorden) Det kunne ligeså godt have været min lejlighed
Så når jeg kommer ned og bor ved jorden igen, så skal der installeres alarm på dag 1
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
jun 2011
Og fordi jeg er ekstra nervøs er at det tit er jul og nytår hvor der blvier begået flest indbrud
Jul er heldigvis ikke noget problem, der er min kæreste hjemme med hele sin familie
jun 2011
- er ikke meget for kattepension
jun 2011
Jeg synes bare ikke at man kan sammenligne katte og hunde hvad det angår. Har tit fået passet min hund i hundepension, men kattes temperament er i min optik bare ikke det samme som en hunds hvad flytning osv angår.
Vil ikke sætte dem i et lille bur i op til flere dage hvor de kan se/lugte andre katte på den måde. Nu har jeg selv set hvordan min hankat opfører sig når han er i bur med en anden hankat ved siden af not good!
Nej, tak - det er også dejligt det var det jeg søgte.
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Mine 4 katte får lov til til dagligt at gå ind og ud af huset som de vil. Men nytårsaften så skal de være permanent inde fra kl. 15.
Indbrud her, NOpe...De 4 schæferhunde skal nok skræmme enhver væk...Og også div indbrud hos mine naboer...
Det er ts. som selv må afgøre hvad hun vil...
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
jun 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 43 Svar: 343
Måske det kan få dem til at tænke sig om inden de går ind
maj 2012
maj 2012
jun 2011
Nytår?