{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Hvor kan jeg læse om div arvelige {{forumTopicSubject}}

sygdomme? har lige fået mit kattemargasin og læser så lidt om HCM, men vil gerne læse mere plus jeg har hørt en historie som gør jeg bliver i tvivl om, hvor sikker den test er? fortæller lige i store træk det jeg har hørt.

Der var en som havde en kat, og en dag hun kom hjem var den død, hun tog den til dyrlæge og det viste sig at være HCM, så fik hun en ny kat hvor det samme skete, så derfor da hun får nr 3 kat så beslutter hun sig for at få den testet, og den siger der intet er galt, efter nogen år, siger testen at den har HCM så hun ville bestille tid til at få denaflivet i stedet for den bare skulle falde om at dø mens den var alene hjemme måske.
HUn tager den med til et foredrag der handler om HCM hvor dem der holder det vil vise en kat der har det og en der ikke har det (ved ik om det er bileder eller hvad)
og så viser det sig at hendes kat ikke har det alligevel-
hun tager så til dyrlægen for får den testet igen og nu siger testen der ikke er noget..

godt hun ikke fik den aflivet.. men altså så tænker jeg kan det virkelig passe, altså tænk nu hvis dne var blevet aflivet og så den slet ikke fejlede noget?

er der forsket nok i det til at de test "holder" eller hvordan?

og hvad gør man hvis man har en kat der i en nogen har er blevet testet fri, den har så lavet killinger og pludselig viser testen så at den har det- hvad me de killinger den så har lavede tidliger? hvad med dem?

undskyld alt den spørgen men ja vil jo gerne blive klog på det her da jeg jo læste at den var den mest almindelige hjertelidelse hos katte :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor kan jeg læse om div arvelige
Kommentér på:
Hvor kan jeg læse om div arvelige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce