{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Hvordan skal en god Disney være? {{forumTopicSubject}}

Der er så mange blandede meninger, om hvordan en rigtig god disney klassiker skal være. Hvad er din mening?

For mig er historien meget vigtig, at der er spænding, sorg, kærlighed, og sjov. Jeg er selv meget tiltalt af prinsesse filmene, da det er nogle fortællinger der går i hjertet. Og dem der omhandler dyr, nogle tiltaler mig selvfølgeligt mere end andre. smiley
Sangene er også en meget vigtig del, og når de går i hjertet så er man solgt. smiley

Dem der har mest tiltale hos mig og hvorfor:

Askepot - Pigen der drømmer om en dag at blive reddet af prinsen på den hvide hest, og da muligheden kommer for at hun kan få en chance for at komme væk, ødelægger stedmoderen og stedsøsterne. Men Askepot for prinsen til sidst.
Aristocats - Kattene der har alt, men husholderen vil have del i enkens arv, skaffer sig af med kattene, som på et langt eventyr oplever farer, sjov, og kærlighed. Den viser, uanset stadus bør alle være lige. smiley og sangene er så gode. smiley
Oliver og Co - At være den andre ikke vil have, sætter lille Oliver på stor farer, han møde så hunde som er i samme situration og har en ejer der ønsker at give dem alt. Oliver kommer ved en fejl til at komme med Jinny hjem, hvor den fine racehund ikke ønsker katten der, men Oliver er lykkelig. Farer, sjov, og kanone sange. smiley
Den lille havfrue - En skøn Dansk historie, hvor prinsessen drømmer om verden hun ikke tror hun kan opnå, kærligheden faldes på prinsen med ben, som hun ikke kan få når hun er en havfrue. Gennem ondskab, og farer får hun prinsen til sidst. Den viser at man kan blive så blind af kærlighed at man kan tage alt for forkerte beslutninger. Sangene er bare perfekte.
Skønheden og Udyret - Bogormen med en fantasi der ikke sætter grænser, hun passer ikke ind i samfundet, da hun er anderledes, men pga. hendes udseendne vil byen onde hjerteknuser have hende. Bell kommer igennem farer, eventyr, sjov, fortvivelse, og kærlighed.Sangene er bare i top og historien frembringer det rigtige eventyr om at en pris er gemt under en forbandelse og ventet på kysset af kærlighed.
Aladdin - Gadedrengen der intet har, som lever af at stjæle, og drømmer om at en dag vil have blive til mere. Han kommer ud på eventyr, farer, kærlighed og meget mere. Sangene sidder i hjertet, og alt er i top. smiley
Løvernes Konge - Historien, sangene, sammensætningen både lyd og billede, samt kvaliteten. Allerede fra den går igang bliver man bragt til en verden af liv, sangene frembringer tårer i øjnene. Den viser livets gang hos dyr i Afrika, ondskab, kærlighed, sjov, farer og det hele.

Det er nok dem hvor jeg bliver tiltalt allermest. smiley Jeg elsker også alle de andre disney'er, men disse byder bare lige på lidt mere hos mig. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan skal en god Disney være?
  • #1   13. maj 2007 Løvernes konge, er min farovrit. Kan se den konstant bliver aldrig træt af den, og tuder hver gang Skar får Simba ned i kløften hvor hans far dør og han tror det er hans skyld smiley Den er rigtig god. To'eren er også rigtig god, samt sangene. Men hverken to'eren eller tre'eren er ligeså god som et'eren synes jeg ikke hvertfald.

Kommentér på:
Hvordan skal en god Disney være?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce