opdrætter {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Jeg købte for 3 måneder siden en fin racekat. Hun kostede 5000 kr og var godkendt til avl. Sælger vidste godt at jeg ikke var opdrætter, men det var den killing han havde. Hun var smuk
Jeg hentede hende hjem, og på vejen havde hun tynd mave i bilen og klagede sig meget. Den først uge var hun i stuen mens de andre katte var ovenpå eller i løbegård. Da jeg forsøgte at føre dem sammen angreb hun de andre. Så ventede vi lidt. Vi havde lukkede døre princip i hele perioden hun var her fordi hun uden tøven angreb de andre katte hvis de viste sig i stuen. I al denne tid havde hun tynd mave, kunne ikke "finde" kattebakken ( Så vi havde flere i hvert rum) og skulle vaskes i numsen hele tiden hvis ikke vi ville have lort smurt ud alle vegne. Jeg skrev adskillige gange til opdrætter om problemerne, men han svarede at sådan havde hun ikke været hos ham, og hvad jeg dog havde gjort ved hende. Jeg havde hende til dyrlægen der sagde hun havde nervøs mave, og fik zoolac til hende. Det hjalp ikke.
Til sidst skrev jeg til opdrætter at hvis han ikke tog hende tilbage ville jeg prøve at finde et bedre hjem til hende uden andre katte og hunde. Så ville han alligevel gerne have hende tilbage men havde desværre ingen penge. Til sidst skaffede han 3500 kr og fik katten retur. Nu skriver han til mig at det er min skyld katten er dårlig...at han vil blackliste mig allevegne fordi jeg har været ond ved katten og den har tynd mave. Hvad kan jeg stille op med det? Jeg er utrolig ked af at det ikke gik med katten, men selv min dyrlæge mener at han simpelthen MÅ have vidst katten var syg da han solgte den.
Jeg har mistet over 2000 kr på at købe en syg kat. Og han vil blackliste mig?
Skal jeg bare ryste på hovedet og glemme det..eller skal jeg henvende mig til nogen. Jeg tror desværre han er ret højt på strå i klubben.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
Der er jo selvfølgelig altid 2 sider af en historie.Hvor længe har du haft hende? og stod der ikke noget i kontrakt mht returret og i tilfælde af sygdom osv?
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 6 Emner: 1 Svar: 145
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Nu ved jeg ikke hvilke. Race det er, men 5000kr for en kælekat er altså ikke Unormalt. jeg har givet 5500 for min med hele pakken.
opdrætter