1.240 visninger
|
Oprettet:
Sphynx opdrætter {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er på udgik efter opdrættere af sphynx i danmark men indtil videre har jeg kun fundet information der er forældet og hjemmesider der ikke virker længere.
På hjemmesiden for rex og sphynx er der to opdrættere listet men ingen af dem virker til at være aktive længere.
Er der nogen der ved om der stadig er aktive opdrættere her eller skal man til udlandet?
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 706 Svar: 7.969
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 6
De killinger der er til salg på dba kan jeg heller ikke helt gøre mig klog på da der både er hårløse og behårede killinger.
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.257
jun 2013
jul 2008
Sphynx Buddies Denmark
Danmark | Sphynx til salg
Her er også to opdrættere:
DK JohNic Sphynx
DK Nude Avenue - Sphynx cattery
dette er de mest oplagte sider/grupper
jun 2013
Det har lykkedes mig at finde en opdrætter der hedder DK Sassy Sphynx og Talk about sphynx cattery samt en af dem du skrev, DK Nude Avenue
maj 2022
Følger: 2 Svar: 2
Meld dig ind i sphynx grupperne på fb der seriøse dygtige opdrættere
Har selv to katte fra talk about sphynx cattery Britt er fantatsisk
nov 2013
jun 2013
Nu har vi så endelig købt eget hus så efter maj hvor vi overtager huset så går vi igang med at kigge efter katte ?? Det bliver to styks fra et internat nok ungkatte eller voksne.
Stor forskel fra hvad vi tidligere havde kig på ??
Nu går kampen så ind på at kigge forsikringer, mad og alt der skal til for at have katte ??
nov 2013
Ved huskatte ved man aldrig, hvad man får.
jun 2013
Jeg tænker det er en ret tam grund xD
Jeg vil gerne redde et par katte fra internat det er min bevægegrund nu
jul 2008
For selv internater skal man passe på med.
Har selv arbejdet på internat, og har også selv købt internatskatte. Uden problemer
men var efterfølgende ude på et andet internat. havde snakket med dem inden da jeg havde flere katte i forvejen. ville have en ungkat. Men da jeg kom derud måtte jeg kun se killinger. Men efter 6 år på internat, så tjekker man lige kattebakker som det første. Og samtlige killinger havde dårlig mave.
så jeg sagde pænt nej tak
Så kig dig for. Lad være med at købe en/to bare fordi det er synd for dem. Her tænker jeg på at nogen steder går kattene i bur det meste af dagen. Hold dig langt væk fra sådan et sted - så er det bedre at gå igen. Kattene skal gå frit, så dem som passer dig/jer selv kommer og opsøger jer. For så finder man helt sikkert den bedste kat
nov 2013
Sphynx opdrætter