{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.328 visninger | Oprettet:

Sphynx opdrætter {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg er på udgik efter opdrættere af sphynx i danmark men indtil videre har jeg kun fundet information der er forældet og hjemmesider der ikke virker længere.
På hjemmesiden for rex og sphynx er der to opdrættere listet men ingen af dem virker til at være aktive længere.
Er der nogen der ved om der stadig er aktive opdrættere her eller skal man til udlandet? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Opsætning af 3 lamper 1.100 kr.
  • Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sphynx opdrætter
  • #1   29. jun 2020 faktisk er der en som har killinger på dba i øjeblikket

• #2   29. jun 2020 Okay det er ikke lige nu jeg skal have kat først om et års tid for jeg vil give mig til tid at undersøge opdrættere smiley
    De killinger der er til salg på dba kan jeg heller ikke helt gøre mig klog på da der både er hårløse og behårede killinger.

• #3   29. jun 2020 Jeg tror nok, at en af mine bekendte er ved at starte et Spynx opdræt op. De bor i/ved Århus.

• #4   29. jun 2020 #3 Okay spændende smiley Hvis de starter opdræt vil jeg meget gerne have en pb med navn hvis et er smiley det er først om et års tid jeg søger kat

• #5   29. jun 2020 Er du på FB så er disse grupper noget du bør tjekke
    Sphynx Buddies Denmark

Danmark | Sphynx til salg

Her er også to opdrættere:

DK JohNic Sphynx

DK Nude Avenue - Sphynx cattery

dette er de mest oplagte sider/grupper

• #6   29. jun 2020 Mange tak smiley
    Det har lykkedes mig at finde en opdrætter der hedder DK Sassy Sphynx og Talk about sphynx cattery samt en af dem du skrev, DK Nude Avenue smiley

• Becky S
    Becky S Tilmeldt:
    maj 2022

Følger: 2 Svar: 2
    #7   9. nov 2022 Sørg for det er en ORDENTLIG opdrætter ikke en fra dba der desværre mange der inde der “bare” sælger for at tjene penge huden stamtavle og hcm test
    Meld dig ind i sphynx grupperne på fb der seriøse dygtige opdrættere
    Har selv to katte fra talk about sphynx cattery Britt er fantatsisk

• #8   11. nov 2022 Pssst tråden er TO år gammel. Ts har nok længe fået kat.

• #9   30. jan 2024 Hehe sjovt at hoppe herind igen efter så lang tid. Jeg endte med ikke at få kat fordi vi ikke fandt et sted hvor vi måtte have husdyr.
    Nu har vi så endelig købt eget hus så efter maj hvor vi overtager huset så går vi igang med at kigge efter katte ?? Det bliver to styks fra et internat nok ungkatte eller voksne.
    Stor forskel fra hvad vi tidligere havde kig på ??
    Nu går kampen så ind på at kigge forsikringer, mad og alt der skal til for at have katte ??

• #10   30. jan 2024 Bare du ikke bliver skuffet.

Ved huskatte ved man aldrig, hvad man får.

• #11   30. jan 2024 Tak det skal vi nok have i baghovedet. Jeg har aldrig kendt andet end huskatte. Og efter der er gået nogle år kan jeg sige at grunden til jeg overvejede sphynx racen var for at slippe for pels i fjæset når katten puttede smiley
    Jeg tænker det er en ret tam grund xD
    Jeg vil gerne redde et par katte fra internat det er min bevægegrund nu smiley

• #12   30. jan 2024 Bare sørg for at du har mavefornemmelsen med
    For selv internater skal man passe på med.

Har selv arbejdet på internat, og har også selv købt internatskatte. Uden problemer

men var efterfølgende ude på et andet internat. havde snakket med dem inden da jeg havde flere katte i forvejen. ville have en ungkat. Men da jeg kom derud måtte jeg kun se killinger. Men efter 6 år på internat, så tjekker man lige kattebakker som det første. Og samtlige killinger havde dårlig mave.
    så jeg sagde pænt nej tak
    Så kig dig for. Lad være med at købe en/to bare fordi det er synd for dem. Her tænker jeg på at nogen steder går kattene i bur det meste af dagen. Hold dig langt væk fra sådan et sted - så er det bedre at gå igen. Kattene skal gå frit, så dem som passer dig/jer selv kommer og opsøger jer. For så finder man helt sikkert den bedste kat

• #13   30. jan 2024 Og jeg kommer aldrig til kun at have huskatte igen. smiley

Kommentér på:
Sphynx opdrætter

Annonce