{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

HJÆLP Hjemløse killinger {{forumTopicSubject}}

Jeg havde pludselig 2 små killinger i min vindues karm.. det var mine 2 andre katte ikke glade for..
men jeg kender ikke ejeren til disse små killinger.. hvad gør man ved dem ? jeg kan desværre ikke beholde dem selv.. i sidste månede kom der også killinger hjem til mig.. man skulle tro der stod et skilt udenfor mit hus hvor der står kattens værn... :)Nogle de kender til det ? med en evt løsning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP Hjemløse killinger
  • #1   26. feb 2012 På dyreinternattet med dem smiley

• #2   26. feb 2012 Medmindre et usselt menneske har dumpet killingerne med vilje, må ejeren vel bo i nærheden... Så stem dørklokker og spørg hvem der kender dem.

• #4   26. feb 2012 Ej, har ikke lige en løsning på problemet, men synes dælme det er frækt bare sådan at smide ansvaret over på andre.
    Min veninde arbejder på et internat ude på landet, her er de nødt til at sætte fælder op til, at indfange de katte og kaniner folk bare kører forbi og sætter af.

• #5   26. feb 2012 Melissa du ringer simpelthen til Kattens Værn eller lignende og spørger om de kan hjælpe.
    Jeg kan desværre alt for godt sætte mig ind i din situation.

• #6   27. feb 2012 Tak for jeres mange fantastiske svar. De bliver højest sandsynlig aflivet hos kattens værn. og den det kan jeg ikke gå med til.. Jeg er kendt her i byen for at være glad for dyr, så har mistanken om at det er med vilje.. ingen giver sig til kende nogen steder. de er åbenbart kommet ned fra himlen,

Jeg får så ondt i hjertet..
    Jeg vil prøve at arbejde videre på sagen.. det er det værd smiley

• #7   29. feb 2012 Melissa C: De bliver ikke nødvendigvis aflivet hos Kattens Værn. Du kunne måske tale med internatet og så foreslå at du plejer dem til de er 12 uger ;o)

Hvis de er meget små har de sikkert ikke ressourcer til at tage dem ind og pleje dem til de har den rette alder. Men med samarbejde, kan det måske lykkes så alle er glade.

Kommentér på:
HJÆLP Hjemløse killinger

Annonce