360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hormonraseri killing Hormonraseri killing

Hej alle venlige kattemennesker
Avalon er jo tidlig teenager, 23/24 uger gammel og han har fået denne tossede ide at han skal "humpe" min fod ligeså snart jeg har hyggesokker på??

kan i komme på en logisk forklaring på hans ekstage for hyggesokker??
Pt skal han kasteres her efter jul/Nytår når stressen er lagt sig hos mig.

På forhånd tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hormonraseri killing
  • #1   13. okt 2011 Så er han jo snart et halvt år gammel. Hvorfor ikke lade ham neutralisere nu? Jeg kunne da godt blive nervøs for, at der kommer flere hankattenykker til, inden vi når nytår.

• #2   13. okt 2011 Pivnu:
    Jeg har en turbulent periode hvor der sker meget, jeg er on/off til undersøgelser, skole, hvor jeg har eksamner sher til vinter, og studiejob. hvor jeg får lidt ro på efter nytår igen, vil gerne have at han kan komme ovenpå det første døgn i ro og orden.
    samtidigt med at jeg har haft kun posetiv erfaring med at min kat først er blevet kasterert ved 8-12 månedes alderen ..

• #3   13. okt 2011 Jo, men nu er katte jo forskellige. Og jeg har godt nok aldrig hørt om det her problem, men har også selv kun hunkatte. Jeg ville så vidt muligt prøve at få neutraliseret nu, selvom jeg godt kender det med, at det er ubelejligt - det er det altid med dyr smiley Mange hankatte vil altså begynde at strinte imellem 8-12 mdr. - selvom du har haft een, det gik fint med.

• #4   13. okt 2011 Jeg ville bestemt heller ikke vente. Som Pivnu skriver, så kan der nå at komme flere hankatte-nykker til inden. Han kan begynde at strinte og det kan jeg hilse at sige stinker fælt og det er ikke 100% sikkert at det stopper igen efter han bliver kastreret.
    Selv om du er i en turbulent periode, så vil jeg stadig anbefale dig at få det gjort nu. Du kan jo aftale en fredag med dyrlægen, så du har weekenden sammen med ham. Hankatte kommer meget hurtigere over deres indgreb end hunkatte.

• #5   13. okt 2011 men codi begyndte at humpe min arm i påskeferien jeg fik en tid ugen efter på påske ferien for at kastreret ham dyrlægen ville helst have set ham lidt ældre da han er en stor kat men når jeg fortalte ham om humperriet syndtes det var på tide at få det hjord få næste skridt ville nok være at han ville begynde at strinte
    så hvis jeg var dig vil jeg ikke ture at vendte

vil lige nævne at codi stadigvæk halv humper men nu er det mine ben :o( ret træs at blive føkke kl røv om morgen af det

• #6   13. okt 2011 hov det kig alt forstærkt håber det kan læses

Kommentér på:
Hormonraseri killing

Annonce