596 visninger
|
Oprettet:
Hej allesammen {{forumTopicSubject}}
så er jeg vendt tilbage efter en MEGET lang pause, ihh har savnet jer..
grunden til dette er at jeg er gravid, og derfor har haft en masse at se til
nu til mit spørgsmål:
Min hankat er ikke særlig tryg ved små børn, er der ikke nogen a jer der har erfaringer med at skulle vænne en kat til et sådan nyt familiemedlem? eller falder han nok mere til ro når det er en der er der hele tiden ?
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
jeg så engang i et program om en hund som skulle 'lære' at der kom en lille ny . Det hun gjorde var at tage en dukke eller en 2 liters flaske og pakkede den ind i et tæppe og snakkede til 'babyen' som var babyen kommet til verden . Måske du kunne bruge det trick imens du går og venter ?
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
det som om at han gerne vil kunne med børn, men bare ikke kan, han prøver lidt at se dem an, prøver at løse dem og deres intentioner, han flygter når de kommer tæt på .. håber da at han lære det hen ad vejen..
er slet ikke bange for at han gør baby noget, har han aldrig gjort før- men vil jo helst ikke have at han skal blive utryg i sit eget hjem .
sep 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 889
hmm, det skulle man måske prøve .. der er heldigvis næsten 5 måneder endnu at gøre ham klar ..
hunkatten er jeg slet ikke bange for mht. baby. hun kan slet ikke få nok a sådanne små nogen
men den ide med dukken er måske ikke en dårlig ide
takker
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 42 Svar: 174
Så gode råd herfra, lade kattene være med til alt det de gider, men lad dem også gemme sig hvis babygråd bliver for meget. Når i kommer hjem med den lille så prøv at lade kattene komme hen og snuse til den lille
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 535
Jeg har aldrig gjort noget for at lære mine hunde eller katte, at der er kommet et nyt barn, og det har altid gået 100% uden problemer - kattene har faktisk altid været totalt ligeglade
Husk at det er en større forandring for ejeren at få et barn, end det er for katten
Hej allesammen