{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Hej allesammen {{forumTopicSubject}}

så er jeg vendt tilbage efter en MEGET lang pause, ihh har savnet jer.. smiley

grunden til dette er at jeg er gravid, og derfor har haft en masse at se til smiley

nu til mit spørgsmål:
Min hankat er ikke særlig tryg ved små børn, er der ikke nogen a jer der har erfaringer med at skulle vænne en kat til et sådan nyt familiemedlem? eller falder han nok mere til ro når det er en der er der hele tiden ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej allesammen
  • #2   22. jul 2011 Hmm , der er jo lidt med dyr . De er jo lidt uforudsigelige . Vigtigst er det at du ikke må glemme at hygge med katten når den lille kommer . Mange dyr har det desværre med at blive jaloux på den nyankomne baby . I mange tilfælde er det i hvertfald hørt !

jeg så engang i et program om en hund som skulle 'lære' at der kom en lille ny . Det hun gjorde var at tage en dukke eller en 2 liters flaske og pakkede den ind i et tæppe og snakkede til 'babyen' som var babyen kommet til verden . Måske du kunne bruge det trick imens du går og venter ? smiley

• #3   22. jul 2011 hehe, har heller ikke nogen endnu, men jo kunne måske godt forestille mig at det er lidt det samme på nogen punkter hehe-.

det som om at han gerne vil kunne med børn, men bare ikke kan, han prøver lidt at se dem an, prøver at løse dem og deres intentioner, han flygter når de kommer tæt på .. håber da at han lære det hen ad vejen..
    er slet ikke bange for at han gør baby noget, har han aldrig gjort før- men vil jo helst ikke have at han skal blive utryg i sit eget hjem .

• #4   22. jul 2011 *Pulleh *
    hmm, det skulle man måske prøve .. der er heldigvis næsten 5 måneder endnu at gøre ham klar .. smiley
    hunkatten er jeg slet ikke bange for mht. baby. hun kan slet ikke få nok a sådanne små nogen smiley

men den ide med dukken er måske ikke en dårlig ide smiley
    takker smiley

• #5   22. jul 2011 Vi lod vores missere komme helt tæt på når de havde lyst. Vores hunkat kom altid løbende når vores søn græd smiley Vores han kat har også altid elsket vores børn. Næsten for meget smiley Han har 2 gange lagt sig helt ved siden af vores sovende søn, lige ved hans hovede. Så når han sov inde blev døren indtil ham lukket.

Så gode råd herfra, lade kattene være med til alt det de gider, men lad dem også gemme sig hvis babygråd bliver for meget. Når i kommer hjem med den lille så prøv at lade kattene komme hen og snuse til den lille

• #6   22. jul 2011 Jaa , måske er det aldrig noget den har gjort før . Men HUSK , du ved ikke hvad den tænker , og man høre altså om dyr der vender 180 g. og blir aggressive! HELDIGVIS , er det i de største tilfælde hunde der bliver sådan . Men synes nu alligevel det kunne være et godt træk for dig smiley

• #7   22. jul 2011 Det smarteste er faktisk at opføre sig fuldstændig normalt, hvis man begynder at lave et nummer ud af at der er kommet et barn i huset, så stresser man katten smiley

Jeg har aldrig gjort noget for at lære mine hunde eller katte, at der er kommet et nyt barn, og det har altid gået 100% uden problemer - kattene har faktisk altid været totalt ligeglade smiley

Husk at det er en større forandring for ejeren at få et barn, end det er for katten smiley

Kommentér på:
Hej allesammen

Annonce