1.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp- skal jeg afhænde min kat? Hjælp- skal jeg afhænde min kat?

Hej allesammen

Jeg tænkte, at jeg hellere måtte stille mit spørgsmål til en gruppe mennesker, der virkelig ved noget om katte og holder af dem. Jeg har en sød lille hunkat, som jeg fik, fordi hendes daværende ejer ellers ville aflive hende. Hun er en indekat, men meget aktiv og ivrig efter at komme ud af døren og stikke hovedet ud af vinduerne. Jeg skal flytte i en ny lejlighed på tredje sal med altan, og udover at jeg simpelthen er bange for at hun skal hoppe ud en dag, så kommer jeg til at være væk mindst to weekender om måneden fremover. Synes I, det er synd for en social kat at være så meget alene? Jeg vil simpelthen gerne bare gøre det rigtige for min kat, men jeg er i tvivl om, hvorvidt det er at beholde hende hos mig eller give hende væk... På forhånd tak for hjælpen:)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp- skal jeg afhænde min kat?
  • #1   29. jun 2011 sæt net op det ses næsten ik..
    Vi har sat hønsenet op.. HAr du ik mulighed for at skaffe en mere så hun ik er alene?

• #2   29. jun 2011 Jeg synes det ville være mere synd at hun igen skal flytte til en ny familie. Det ville så være den 3 og måske 4 hvis vi tager med hvor hun blev født.
    Jeg kan selvfølgelig godt forstå dine bekymringer omkring altan og at du tager væk i nogle weekender. Altanen kan du sikre, som regel nogenlunde nemt ved hjælp af net, man kan endda købe dem færdiglavet. Der er osse den mulighed at du kan sætte en tråd-dør op, så hun slet ikke kan komme ud på altanen.
    I forhold til at tage væk, kan du måske finde en, der vil komme og fodre hende og give vand og lidt kæl. Det er der mange der gør.
    Jeg tror det vil blive meget svært at komme af med hende, for det er nu internaterne bugner med hjemløse katte plus dem der er i plejefamilie.

• #3   29. jun 2011 Hun er jo bare nysgerrig smiley
    Men hvor gammel er hun og er hun neutraliseret?
    Hvis ikke, skulle du få det gjort, da det vil lægge en gevaldig dæmper på hendes eventuelle udetrang.

Altanen og vinduerne kan sikres - som allerede foreslået - og så ville jeg også give hende en katteven, som hun kan lege og hygge sig med, når du ikke er hjemme.

Kommentér på:
Hjælp- skal jeg afhænde min kat?

Annonce