Ingen killinger til salg :s ? Ingen killinger til salg :s ?
Min søster fik for et års tid siden en killing, og har nu besluttet, at hun gerne vil have en killing mere.
Hun er på udkig efter en ganske almindelig "huskat" (dvs. bare en korthåret "almindelig" kat), men det er stort set umuligt at finde nogen killinger ligenu :s Det plejer at vælte rundt med hjemløse killinger osv. men når man rent faktisk skal have en, så er der bare ingen :s
Øv, hvor er det bare typisk!
Andre, der har problemer med at finde killinger nu her? Eller sælge for den sags skyld?
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Så kig dagligt og så slå til
Held og lykke..
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
http://www.dba.dk/kattekillinger-forskellige-2/id-73376934/
hvis der er noget ?
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 43
Sidst ville hun have købt ved dyrenes beskyttelse, men de blev MEGET forargede på hende fordi hun ville have en killing (og ikke en voksen) - hun følte sig pænt skidt behandlet, så det vil hun ikke igen
Vi har selv købt vores ved kattens værn, men den her hos os er vidst lukket : s
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
mar 2009
Janina A:
Hun vil helst have den hurtigst muligt, da de skal 1 uge på ferie i sommerferien, og der skal killingen helst lige være faldet til osv. inden den skal passes af mig i en uges tid
Jeanette:
8 uger er lang tid, når man glæder sig meget, hihi
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hun bestemmer jo selv hvor hun vil købe kat (nå nej, killing), og jeg ved jo ikke hvordan personalet har vist deres forargelse. Men HVIS det fx har drejet sig om at anskaffe en enlig killing, der skulle være indekat i lejlighed, så er det IMO ikke så uforståeligt, at de er blevet forargede, eller bare har syntes, det var et dårligt valg med en killing.
Som personale på et dyreinternat, må det også være svært at skjule sin frustration over at skønne voksne katte, der sidder måned efter måned i et bur, bliver vraget fordi folk vil have killing ... der jo altså også bliver voksne.
Men selvfølgelig skal hun da have en killing (eller ungkat) nu, hvor den skal sammenføres med en 1-årig kat. Jeg vil forresten også tro, at internatspersonale vil se anderledes på det nu, hvor det handler om at anskaffe kat nr. 2.
mar 2009
Hej alle.
Mange tak for de mange svar!
Hun fandt igår en rigtig sød, stribet killing som hun får om en uge! Det er bare helt perfekt
Ingen killinger til salg :s ?