1.017 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ingen killinger til salg :s ? Ingen killinger til salg :s ?

Min søster fik for et års tid siden en killing, og har nu besluttet, at hun gerne vil have en killing mere.

Hun er på udkig efter en ganske almindelig "huskat" (dvs. bare en korthåret "almindelig" kat), men det er stort set umuligt at finde nogen killinger ligenu :s Det plejer at vælte rundt med hjemløse killinger osv. men når man rent faktisk skal have en, så er der bare ingen :s

Øv, hvor er det bare typisk!
Andre, der har problemer med at finde killinger nu her? Eller sælge for den sags skyld? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen killinger til salg :s ?
  • #1   20. apr 2011 Prøv på internaterne. Så er killingen osse vaccineret og neutraliseret.

• #3   20. apr 2011 Har du været på den blå avis på nettet ? Der har jeg lige fundet min, og der kommer næsten annoncer ind hver dag. Man skal bare være MEGET hurtig, for de bliver solgt/reserveret helt vildt hurtigt..
    Så kig dagligt og så slå til smiley
    Held og lykke..

• #5   20. apr 2011
    Sidst ville hun have købt ved dyrenes beskyttelse, men de blev MEGET forargede på hende fordi hun ville have en killing (og ikke en voksen) - hun følte sig pænt skidt behandlet, så det vil hun ikke igen smiley
    Vi har selv købt vores ved kattens værn, men den her hos os er vidst lukket : s

• #7   20. apr 2011 Om 8 uger har min nabo 4 skønne killinger der er flytteklar. Vi bor ved Holstebro.

• #8   20. apr 2011
    Janina A:
    Hun vil helst have den hurtigst muligt, da de skal 1 uge på ferie i sommerferien, og der skal killingen helst lige være faldet til osv. inden den skal passes af mig i en uges tid smiley

Jeanette:
    8 uger er lang tid, når man glæder sig meget, hihi smiley

• #12   20. apr 2011 **Sidst ville hun have købt ved dyrenes beskyttelse, men de blev MEGET forargede på hende fordi hun ville have en killing (og ikke en voksen) - hun følte sig pænt skidt behandlet, så det vil hun ikke igen smiley **

Hun bestemmer jo selv hvor hun vil købe kat (nå nej, killing), og jeg ved jo ikke hvordan personalet har vist deres forargelse. Men HVIS det fx har drejet sig om at anskaffe en enlig killing, der skulle være indekat i lejlighed, så er det IMO ikke så uforståeligt, at de er blevet forargede, eller bare har syntes, det var et dårligt valg med en killing.

Som personale på et dyreinternat, må det også være svært at skjule sin frustration over at skønne voksne katte, der sidder måned efter måned i et bur, bliver vraget fordi folk vil have killing ... der jo altså også bliver voksne.

Men selvfølgelig skal hun da have en killing (eller ungkat) nu, hvor den skal sammenføres med en 1-årig kat. Jeg vil forresten også tro, at internatspersonale vil se anderledes på det nu, hvor det handler om at anskaffe kat nr. 2.

• #13   21. apr 2011

Hej alle.
    Mange tak for de mange svar! smiley

Hun fandt igår en rigtig sød, stribet killing som hun får om en uge! Det er bare helt perfekt smiley

Kommentér på:
Ingen killinger til salg :s ?

Annonce