Usikker kat {{forumTopicSubject}}
Jeg har for ca tre mdr siden overtaget en han kat. Han er nu knap 7 mdr. Han er ikke kastereret. Han kom fra et hjem med hunde og gik sammen med sin mor og søster. Hans mor blev træt af ham så de ville finde et nyt hjem til ham og vi havde lige mistet vores ene kat og vores Gizmo savnede en at lege med. Nestor som vi så hentede va godt en mdr yngre end Gizmo så tænkte det ville være super.
Nu er der bare det problem at Nestor er meget bange. Ikke for de andre katte og heller ikke rigtig for hundene, men for os. Vi har aldrig gjort noget "ondt" ved ham, men derimod givet ham masser af kærlighed og ro til at falde til. Han havde en perrioede på ca 14 dage hvor han slet ikke kunne få nok af os og hele tiden opsøgte os for at blive nusset, på det tidspunkt havde vi haft ham knap en uge. Så pludselig ændrede det sig helt vildt og vi kunne slet ikke komme i nærheden af ham. Lige pt går det okay men han er stadig noget bange.
Tør ikke rigtig kasterere ham da jeg er bange for han så bliver mere nervøs, dog har han tisset i min seng en gang mens jeg lå der, så overvejed det alligevel.
Overvejer også at finde et nyt hjem til ham, men det er lidt bare at sende "lorten" videre. Overvejer også aflivning fordi han er så bange og tænker ikke han har det godt pga det. Har haft ham til dyrlæge der siger han ikke fejler noget er tjekket for smerter og og alm helbreds undersøgt.
Hvad ville i gøre??
Er jo super glad for Nestor og han er virkelig en smuk og dejlig kat, når han altså vil. Vil jo bare han har det godt
Undskyld det blev noget langt =)
dec 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 121
prøv det men giv det en månedestid.
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 8 Svar: 99
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 194
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563