{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Usikker kat, eller bare sin egen herre {{forumTopicSubject}}

Jeg er i tvivl om min hankat mangler lidt selvtillid og føler sig usikker eller om han bare er sin egen. Når han kommer gående og man lige vil ae ham, synker han i knæ. Der er aldrig blevt slået på ham eller noget. Når man tager ham op for at kæle spinder han rigtig meget, men hans øjne flakker meget og han prøver ofte sådan grænsende til panisk at flygte. Ja alt tyder jo på en usikker kat, MEN samtidig ligger han ofte tit helt strakt ud midt på gulvet, endda med maven op, som jo er et ømt punkt for dem, han ligger også gerne lige ved siden af kontorstolen eller bag, når vi sidder der, og han ved godt den kan være lidt farlig. Så det er vel ikke os han ikke stoler på? Han er colourpoint/maincoonmix, så skulle mene han havde anlæg for at være selskabelig og gerne ville op og nusse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Usikker kat, eller bare sin egen herre
  • #1   2. jul 2008 Det gør den ene af mine katte også, men når den er udenfor er den noget så sød og kælen.

• #2   2. jul 2008 jamen han er også noget så sød og kælen, men jeg undrer mig over hvorfor han går i knæ og flygter, han har virkelig haft det som blommen i et æg, måske er han blevt forkælet for meget:) Ville være ked af det hvis han var usikker

• #3   2. jul 2008 Jeg synes det lyder til, at han ikke bryder sig om at blíve taget op. At han spinder, når du tager ham op, kan være fordi han vil berolige sig selv. Lad ham i hvert fald komme ned, når han ønsker det.
    Nogle katte kan bare ikke lide at blive taget op, men vil gerne nusse på anden vis - fx ved at ligge tæt på deres mennesker i sofen eller kan lide at ligge på gulvet og blive nusset.

• #4   2. jul 2008 Hvordan reager han, når du rører ham på bagkroppen, rettere sagt på lænden?
    Og hvordan går han på bagbenene: Lange, smidige skridt eller lidt korte og trippende?
    Er han god til at springe direkte højt op på noget, eller finder han en "mellemstation"?

• #5   2. jul 2008 Tror han reagerer som alle andre, ved at skyde halen i vejret og nyde det:) Han har ikke smerter i bagpartiet, hvis det er der vi er henne af:) Nu er han en tung kat, og ikke så smidig, så høje hop er ikke ham, men jeg har set ham lave nogle stykker, og det kan han altså godt. Jeg vil tro det lange skridt.
    Tinka D: Bare rolig, han kommer ned så snart han vil:) Ingen grund til at tvinge missen. Ved godt de kan spinde for at berolige sig selv, men nogle gange nyder han det lige i starten med halvt lukkede øjne, men så skal han også væk igen

Kommentér på:
Usikker kat, eller bare sin egen herre

Annonce